Rengøring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

san

Jeg gør alt herhjemme, rengøring , handler, vasker tøj , laver mad og køre på genbrugen med skrald :-) det tager bare lidt længer tid end normalt fordi jeg skal holde lift pauser.. Men det gør ikke noget, går hjemme, så kan tage det i mit tempo vil bare helst være færdig til manden kommer hjem fra job.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Hulubulu86

Ja det maa man gerne, I min foerste graviditet lod jeg dog manden om badevaerelserne da han gerne vil bruge nogle produkter jeg ikkke ville I naerkontakt med som gravid.
I anden graviditet gjorde jeg alt rent hver dag (vi bor I en 'oerken' saa det er noedvendigt) med en tumling paa hoften, saa jeg tror ikke der er mange undskyldninger for at slippe. I anden graviditet brugte jeg primaert hjemmelavede naturlige produkter til rengoeringen

Anmeld

13. maj 2014

lineog4

Ingen der fraråder det i hvert fald med mindre man har bækkenløsning hvor netop bevægelsen med støvsuger ikke er god.
Jeg gjorde rent, pudsede vinduer, flyttede møbler osv frem til termin med dem alle sammen - i 10. Uge med den første flyttede vi og der slæbte jeg også ting op og fra 1. Sal til 2. Sal - dog mente manden min jeg ikke måtte være de største ting.

Men både gravid og ikke gravid skal man jo altid lytte til sin krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.