Rengøring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.545 visninger
12 svar
3 synes godt om
12. maj 2014

janni2750

Må man gerne gøre hoved rent når man er gravid eller skal man gøre det med måde??

Jeg er ca 10 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Fuglemor

janni2750 skriver:

Må man gerne gøre hoved rent når man er gravid eller skal man gøre det med måde??

Jeg er ca 10 uger henne.

Det gjorde jeg da jeg ventede mig. Du skal bare lytte til din krop

Anmeld

12. maj 2014

Ciss

Jeg tror, desværre ikke, man kan bruge det som undskyldning - med mindre du har virkelig tunge møbler, du må flytte en masse rundt på eller har huset fuldt af skrappe rengøringsmidler som dunster giftgasser. - Eller selvfølgelig, hvis du er hårdt ramt af kvalme og/eller træthed eller lignende.

Det vigtigste, tror jeg, er, at du lytter til din krop. Hvis det føles, som det er ved at være for meget, så tag pause eller gør noget andet.

Anmeld

12. maj 2014

janni2750

Fuglemor skriver:

Det gjorde jeg da jeg ventede mig. Du skal bare lytte til din krop

ja men kan godt mærke i ryggen at jeg er træt nu

Anmeld

12. maj 2014

FruStolpe

janni2750 skriver:

Jeg er ca 10 uger henne.

Hvis jeg havde kunne bruge det som undskyldning, var jeg stoppet med at gøre rent for længe siden

Jeg er 36+5 og gør stadig rent

Anmeld

12. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Du må og kan gøre al det rent der skal til. Og indtil du er kommet godt lang hen i graviditeten bør du ikke skulle tage de store hensyn. Når du kommer et godt stykke længere hen, skal du måske holde lidt flere pauser

Anmeld

12. maj 2014

janni2750

Okay ja men jeg tror bare jeg må lytte til min krop noget mere end hvad jeg gør i forvejen...

Anmeld

12. maj 2014

serinasmor

janni2750 skriver:

Jeg er ca 10 uger henne.

Ja men lyt til din krop

Jeg gjorde rent som bijob 2 gange om ugen mens jeg var gravid blev dog sygemeldt i uge 33-34 grundet for mange trapper som gav vildt mange plukveer ... Brug noget rengøringsmiddel der ikke er for krads med kemi og så kan du sagtens

Anmeld

12. maj 2014

Maja_4000

Jeg har bækkenløsning, så efter råd fra jm lader jeg være med at støvsuge og vaske gulv

Anmeld

12. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ork ja. Du skal bare huske at lytte til din krop. Siger den at du er træt så stop og hvil dig! Har selv lige gjort ordentlig rent i hele hytten. Det tog et par dage, men hvad, så er her dejligt og rent. Jeg er i uge 34.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.