GU ved jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2014

Sahara82

Papillon skriver:

Jeg skal til jordemoder på torsdag, hvor jeg vil være 35+0. Er det jeres erfaring, at jordemoderen foretager en gynækologisk undersøgelse, når man er så langt henne? Eller hvornår begynder de på det, hvis de overhovedet gør det?

Jeg fik det gjort 38+1. Jeg var til et ekstra jordemodertjek fordi jeg ikke havde sovet i fire dage og havde haft ondt. Men hvis jeg ikke havde det, så tror jeg ikke de gør det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Papillon

AnnaKJ skriver:

Det gør man intet ved fordi, at du er så langt henne nu og derfor tjekker man det heller ikke.
Jo mere jordemoderen roder deroppe, jo større er chancen for at hun får sat gang i noget.

Tak, det giver god mening Det ville da ellers være rart at få lidt vished om det

Anmeld

12. maj 2014

FrkGranger

Jeg skal til jordemoder på onsdag hvor jeg er 39+1 og der vil hun gerne indøve om hun kan lave hindeløsning...

Anmeld

12. maj 2014

LinLin

Papillon skriver:

Jeg skal til jordemoder på torsdag, hvor jeg vil være 35+0. Er det jeres erfaring, at jordemoderen foretager en gynækologisk undersøgelse, når man er så langt henne? Eller hvornår begynder de på det, hvis de overhovedet gør det?

Det har jeg ikke oplevet... Mine er født 37+6 og 40+0...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.