Mor og meget mere skriver:
Jeg skal næsten altid vente mindst en halv time, når jeg er til læge. Det skyldes, at han tager den fornødne tid til at gøre tingene grundigt og ikke sende folk forvirrede eller modløse ud ad døren, plus at han prioriterer at tage folk ind akut. Det er kommet mig og børnene til gavn mange gange, og jeg værdsætter virkelig, at han ikke kigger på klokken, men på patienternes behov. Og i dit tilfælde havde det da været værre, hvis det var gået ud over din arbejdstid?
Hvis lægen vurderer, at dit første barns fødselsvægt kan være en indikator for, at dit ufødte barn bliver af en størrelse, der kan komplicere en fødsel, er det ansvarligt at lade dig tjekke ekstra.
Kort sagt synes jeg, det lyder som en samvittighedsfuld læge, og det ville jeg til enhver tid foretrække frem for en, der brugte "samlebåndsmetoden".
Hehe, gider ikke lige referere alle mine lægebesøg, men jeg kan forsikre dig om at min læge ikke er typen der tjekker grundigere og derfor har ventetid.
men pyt, kan se folk tror jeg er helt vildt sur, det er jeg skam ikke. Jeg er bare irriteret over ikke at blive hørt når det nu handler om en situation som JEG var i, og ved en ting eller to om, som hun jo ikke gør, så kan man da i min verden ikke bare feje det af bordet og ignorere fuldstændigt.
Det er måske fordi det er noget vi (mig og min kæreste) har oplevet rigtig mange gange ved de her læger, at det går mig på.
Anmeld