Ændre termin pga lille foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

Maja91

et-ønske skriver:

Altså jeg blev insimeneret - men blev alligevel rykket til nf. Det kommer jo an på hvor stort fostret er

Og hvor meget og hvilken vej blev du rykket ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Anna2706

Maja91 skriver:

Og du var helt sikker på at du skulle ha været de 12 uger henne ? hvordan fødte du så ? 

Nej jeg vidste godt at jeg ikke var helt så langt henne, fordi jeg havde vrøvl med min menstruation og testede først positiv 3 uger efter mens skulle have kommet Jeg fødte 40+5

Anmeld

9. maj 2014

Mother-love

Tror ikke det har noget med fosterets str. At gøre.

Jeg blev rykket en dag frem. Men da det var den eneste dag i hele min cyklus vi havde sex var jeg ret sikker.
Men ægget er først blevet befrugtet dagen efter vi havde sex. Så man kan aldrig vide sig sikker. Netop også fordi sædcellerne kan leve op til flere dage inden det når et æg.

Anmeld

9. maj 2014

et-ønske

Og hvor meget og hvilken vej blev du rykket ?

2 dage tilbage  

Anmeld

9. maj 2014

Benjamins'mor

Maja91 skriver:

Hej kvinder

har lige et mærkeligt spørgsmål

Men til jer der ved hvornår i er blevet gravide. Og har regnet termin ud. Er der så nogle af der der er blevet rykket længere tilbage fordi baby ik var stor nok eller længere frem ? 

Jep. Havde sidste mens 22 december 2012, testede positiv 31 januar 2013 1,5 uge over tid. I uge 8+5 var jeg til scanning og blev rykket lidt over en uge tilbage. Så termin blev rykket fra 27 september til 8 oktober. Fra NF og frem var hun større end gennemsnittet.

Anmeld

9. maj 2014

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Jep. Havde sidste mens 22 december 2012, testede positiv 31 januar 2013 1,5 uge over tid. I uge 8+5 var jeg til scanning og blev rykket lidt over en uge tilbage. Så termin blev rykket fra 27 september til 8 oktober. Fra NF og frem var hun større end gennemsnittet.

Og det kan ikke være fordi min ægløsning lagde senere og jeg så blev befrugtet senere. For vi havde på daværende tidspunkt ikke "været sammen" siden november og var også eneste gang vi var sammen i januar.

Anmeld

14. maj 2014

WantingBaby2012

Maja91 skriver:

Hej kvinder

har lige et mærkeligt spørgsmål

Men til jer der ved hvornår i er blevet gravide. Og har regnet termin ud. Er der så nogle af der der er blevet rykket længere tilbage fordi baby ik var stor nok eller længere frem ? 

Jeg blev rykket 3 dage frem til nf på trods af at vi har været i behandling og ved præcis hvornår ægget er befrugtet. Så nu er det jo bare ekstra spændende hvornår han kommer 

Anmeld

14. maj 2014

jeanne-skat

Jeg blev rykket 4dage frem

Anmeld

14. maj 2014

Maja91

WantingBaby2012 skriver:

Jeg blev rykket 3 dage frem til nf på trods af at vi har været i behandling og ved præcis hvornår ægget er befrugtet. Så nu er det jo bare ekstra spændende hvornår han kommer 

Det var lige præcis det her jeg fiskede efter så det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.