Ændre termin pga lille foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
18 svar
3 synes godt om
9. maj 2014

Maja91

Hej kvinder

har lige et mærkeligt spørgsmål

Men til jer der ved hvornår i er blevet gravide. Og har regnet termin ud. Er der så nogle af der der er blevet rykket længere tilbage fordi baby ik var stor nok eller længere frem ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

-Sigrid-

Maja91 skriver:

Hej kvinder

Men til jer der ved hvornår i er blevet gravide. Og har regnet termin ud. Er der så nogle af der der er blevet rykket længere tilbage fordi baby ik var stor nok eller længere frem ? 

Stor baby, men blev ikke rykket 

Anmeld

9. maj 2014

Anna2706

Maja91 skriver:

Hej kvinder

Jeg blev rykket 2 uger tilbage til nf, så det blev 10+3 og ikke 12+3

Anmeld

9. maj 2014

JH12

Blev rykket 2 dage frem, selvom cyklus var helt sikker!
Fødte dog på den selv-beregnet-dato ??

Anmeld

9. maj 2014

LinLin

Den termin man får fastlagt ved nf er den endelige og den bliver der ikke altså ikke rykket ved uanset om baby senere er mindre eller større ifht. den dato

Jeg er blevet rykket 0-4 dage i mine graviditeter i forbindelse med nf 

Anmeld

9. maj 2014

Maja91

Anna2706 skriver:

Jeg blev rykket 2 uger tilbage til nf, så det blev 10+3 og ikke 12+3

Og du var helt sikker på at du skulle ha været de 12 uger henne ? hvordan fødte du så ? 

Anmeld

9. maj 2014

Maja91

LinLin skriver:

Den termin man får fastlagt ved nf er den endelige og den bliver der ikke altså ikke rykket ved uanset om baby senere er mindre eller større ifht. den dato

Jeg er blevet rykket 0-4 dage i mine graviditeter i forbindelse med nf 

Ja det ved jeg godt  

tænker bare at hvis man præcis ved hvornår man er blevet gravid, og måske har været til ts, også at man bliver rykket tilbage til nf  

Anmeld

9. maj 2014

LinLin

Maja91 skriver:

Ja det ved jeg godt  

tænker bare at hvis man præcis ved hvornår man er blevet gravid, og måske har været til ts, også at man bliver rykket tilbage til nf  

Det er nf der gælder

Anmeld

9. maj 2014

Sara.

Der er vel ingen der kan vide præcist hvornår de er blevet gravide? Sådan på den naturlige facon...

Anmeld

9. maj 2014

et-ønske

Altså jeg blev insimeneret - men blev alligevel rykket til nf. Det kommer jo an på hvor stort fostret er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.