Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej kvinder
har lige et mærkeligt spørgsmål
Men til jer der ved hvornår i er blevet gravide. Og har regnet termin ud. Er der så nogle af der der er blevet rykket længere tilbage fordi baby ik var stor nok eller længere frem ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja91 skriver: Hej kvinder har lige et mærkeligt spørgsmål Men til jer der ved hvornår i er blevet gravide. Og har regnet termin ud. Er der så nogle af der der er blevet rykket længere tilbage fordi baby ik var stor nok eller længere frem ?
Stor baby, men blev ikke rykket
Jeg blev rykket 2 uger tilbage til nf, så det blev 10+3 og ikke 12+3
Den termin man får fastlagt ved nf er den endelige og den bliver der ikke altså ikke rykket ved uanset om baby senere er mindre eller større ifht. den dato
Jeg er blevet rykket 0-4 dage i mine graviditeter i forbindelse med nf
Anna2706 skriver: Jeg blev rykket 2 uger tilbage til nf, så det blev 10+3 og ikke 12+3
Og du var helt sikker på at du skulle ha været de 12 uger henne ? hvordan fødte du så ?
LinLin skriver: Den termin man får fastlagt ved nf er den endelige og den bliver der ikke altså ikke rykket ved uanset om baby senere er mindre eller større ifht. den dato Jeg er blevet rykket 0-4 dage i mine graviditeter i forbindelse med nf
Ja det ved jeg godt
tænker bare at hvis man præcis ved hvornår man er blevet gravid, og måske har været til ts, også at man bliver rykket tilbage til nf
Maja91 skriver: Ja det ved jeg godt tænker bare at hvis man præcis ved hvornår man er blevet gravid, og måske har været til ts, også at man bliver rykket tilbage til nf
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128