Har i prøvet at købe nye dæk til barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.367 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Ny mor

og hvor købte i dem lige? Sidder her og kigger på babysams web, men jeg kan ikke se de har dæk og slanger. Det vel ikke en cykelhandler?

Birgitte, der lige har fået en fin oddervogn til bittebror, der er 1 år gammel, men hvor dækkene er ret slidte....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Lise

Hej

Babysam har en elendig hjemmeside, så der finder man ikke noget. Vi har ikke købt nye dæk til vores vogn på noget tidspunkt, men vi har købt slanger til Oddervognen i babysam. Jeg er sikker på at de også har dækkene. Men hvis man kan købe dem andre steder, så gør det. Babysam tager overpris!!! Men det kan selvfølgelig være et problem hvis det er til Oddervogn, som kun Babysam forhandler..

Anmeld

11. august 2009

Anja

Vi har fået nyt dæk på den ene hjul på barnevognen. Den blev ved med at punktere og da vores venlige lokale cykelsmed havde skiftet slangen nogle gange skiftede han også dækket. Så vi har et enkelt dæk, der ikke er "originalt" men det passer i størrelsen og man kan ikke mærke forskel, men det ligner mere et dæk til en lille cykel end til en barnevogn   - og desuden kostede det ikke alverden

Anmeld

11. august 2009

Muffinmus

Vi købte nye dæk til William oddervogn..den var jo brugt og sidste sommer trængte den bare.
Fik 4 nye dæk med refleks rundt og 4 nye slanger til samlet oris af 500 kr, og hold op en forskel...vognen blev faktisk meget flottere af det og er det stadig:-)
Købte dem hos en cykelhandler

Anmeld

11. august 2009

Juniors mor

Ny mor skriver:

og hvor købte i dem lige? Sidder her og kigger på babysams web, men jeg kan ikke se de har dæk og slanger. Det vel ikke en cykelhandler?

Birgitte, der lige har fået en fin oddervogn til bittebror, der er 1 år gammel, men hvor dækkene er ret slidte....

Jeg har fået et nyt dæk på vores Oddervogn. Jeg købte det i en cykelhandel og jeg mener ikke det var særlig dyrt....

Anmeld

11. august 2009

Lene76

Jeg har på et tidspunkt arb i en babyudstyrsbutik og ja overpriser 199 pr hjul...... hvis du selv ska lappe en cykel, el kender nogen som kan ja så kan du spare meget. du kan bestille dæk og slange hos babysam el en anden babykæde også selv gøre det.

Anmeld

12. august 2009

Susan1978

ærligt ved jeg det ikke, men ville tro man kunne købe der hvor man har købt barnevognen.

det eneste jeg har prøvet er at få lappet et dæk hos en cykelhandler.. det gik stærkt og kostede ik ret meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.