Mærke baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

melila

JGeo skriver:

Jeg har de sidste 4 dage eller sådan noget også kunne mærke et eller
andet i underlivet..
Jeg har mærket det om aftenen, når jeg ligger og slapper af på sofaen.
Jeg glæder mig også sådan til at man ikke er i tvivl længere

Og vi er jo lige præcis lige langt henne os to

Ja det bliver dejligt når man kan mærke lidt mere  Lige nu er det bare boblende fornemmelser hos mig. Hvad kan du mærke? Og har du stadig kvalme? Jeg er ved at være godt træt af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

melila

Marts2014 skriver:

Ved ikke om det er tidligt, men jeg mærkede liv 17+2 trods foranliggende moderkage. 17+6 mærkede farmand med 

Det var også tidligt han kunne mærke med :-) Det må da være rart. Lige nu kan man kun glæde sig lidt ved det selv 

Anmeld

10. maj 2014

WantingBaby2012

melila skriver:

Var det også en slags boblen?? Lidt ala. at ha en guldfisk i maven 

Ja, lidt ala det.  Jeg vil beskrive det som en nerve der "hopper".  Men det er vel samme fornemmelse som en fisk det slår med halen.  Hehe. 

Anmeld

10. maj 2014

Mother-love

melila skriver:

Hejsa! Er der andre der har kunne fornemme baby tidligt i graviditeten, jeg er kun 15+2 men mærkede "boblende" fornemmelser i forgårs da jeg lå på ryggen. Jeg var til jordmoder i dag og hun siger pga. Jeg er så slank og livmoderen ligger helt ud til maveskindet, har jeg kunne mærke det hurtigere, men skal stadig ikke forvente at mærke noget hver dag og hele tiden endnu  Jeg er førstegangs gravid, så for mig er det jo helt vildt en oplevelse, også selvom det ikke er desideret spark endnu 

Jeg mærkede første spark 15+5 og der mærkede min kæreste også sparket ude på maven og fra dengang mærkede jeg Isabella hver dag.

Anmeld

10. maj 2014

Isabella_mor

Ork det kan sagtens være baby du har mærket lidt  

det kan også være luft i maven  

jeg er selv slank og mærker også liv og gjorde det også tidligt, dog er det min anden graviditet, så derfor mærker man som oftest liv lidt tidligere i graviditeten anden gang. 

Men det er en skøn følelse at mærke livet inden i maven  

Anmeld

10. maj 2014

JGeo

melila skriver:

Ja det bliver dejligt når man kan mærke lidt mere  Lige nu er det bare boblende fornemmelser hos mig. Hvad kan du mærke? Og har du stadig kvalme? Jeg er ved at være godt træt af det 

Hos mig er det også en boblende fornemmelse,
Og en masse uro i underlivet

Ja jeg har også stadig kvalme
Dog kan medicin holde det værste nede.
Men jeg er blevet afsluttet til væskebehandling ude på sygehuset.

Anmeld

10. maj 2014

Anonymo

melila skriver:

Det var også tidligt han kunne mærke med :-) Det må da være rart. Lige nu kan man kun glæde sig lidt ved det selv 

Det var så underligt, rigtig rart men også lidt underligt at der lå en lille bitte baby derine - det gjorde det hele mere virkeligt hehe  I starten troede han bare jeg havde luft i maven, men da vi dagen efter var til jordemoder og hun også kunne mærke sagde hun altså den var god nok haha 

Anmeld

10. maj 2014

VIPpigen

Med min datter mærkede jeg liv 18+, og med en moderkage som lå ud mod maven, jeg mærkede aldrig de der bobler som folk snakker om...

med lillebror nu! da mærkede jeg bobler allerede 10+, mærkede liv første gang 13+1, og siden 17+ har jeg mærket liv hver dag nok... Han er total aktiv, og jeg frygter nærmest han allerede kravler på væggene når han kommer ud... Mærker ham næsten hele døgnet nu, når jeg er oppe at tisse om natten er han aktiv, når jeg er på job er han aktiv.... Det er faktisk aller bedst om morgenen, når jeg står op er han som regel stille en time eller 2, men så brager han løs derefter Jeg er 28+2 i dag. Men jeg nyder det... Lige om snart er det jo slut 

Anmeld

12. maj 2014

melila

Isabella_mor skriver:

Ork det kan sagtens være baby du har mærket lidt  

det kan også være luft i maven  

jeg er selv slank og mærker også liv og gjorde det også tidligt, dog er det min anden graviditet, så derfor mærker man som oftest liv lidt tidligere i graviditeten anden gang. 

Men det er en skøn følelse at mærke livet inden i maven  

Ja det fantastisk 

Anmeld

12. maj 2014

M&N

melila skriver:

Hejsa! Er der andre der har kunne fornemme baby tidligt i graviditeten, jeg er kun 15+2 men mærkede "boblende" fornemmelser i forgårs da jeg lå på ryggen. Jeg var til jordmoder i dag og hun siger pga. Jeg er så slank og livmoderen ligger helt ud til maveskindet, har jeg kunne mærke det hurtigere, men skal stadig ikke forvente at mærke noget hver dag og hele tiden endnu  Jeg er førstegangs gravid, så for mig er det jo helt vildt en oplevelse, også selvom det ikke er desideret spark endnu 

Ja! Jeg mærkede selv til vores datter i uge 16 og denne gang allerede i uge 10 :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.