Mærke baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
20 svar
8 synes godt om
9. maj 2014

melila

Hejsa! Er der andre der har kunne fornemme baby tidligt i graviditeten, jeg er kun 15+2 men mærkede "boblende" fornemmelser i forgårs da jeg lå på ryggen. Jeg var til jordmoder i dag og hun siger pga. Jeg er så slank og livmoderen ligger helt ud til maveskindet, har jeg kunne mærke det hurtigere, men skal stadig ikke forvente at mærke noget hver dag og hele tiden endnu  Jeg er førstegangs gravid, så for mig er det jo helt vildt en oplevelse, også selvom det ikke er desideret spark endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Bak

melila skriver:

Hejsa! Er der andre der har kunne fornemme baby tidligt i graviditeten, jeg er kun 15+2 men mærkede "boblende" fornemmelser i forgårs da jeg lå på ryggen. Jeg var til jordmoder i dag og hun siger pga. Jeg er så slank og livmoderen ligger helt ud til maveskindet, har jeg kunne mærke det hurtigere, men skal stadig ikke forvente at mærke noget hver dag og hele tiden endnu  Jeg er førstegangs gravid, så for mig er det jo helt vildt en oplevelse, også selvom det ikke er desideret spark endnu 

Nej Jeg var 22 uger hende før jeg mærkede noget. Jeg var også slank, men moderkagen lå ud mod maveskindet
Det er fantastisk at mærke baby! Sidder nu og savner det lidt - min datter er 1,5 år Held og lykke med graviditeten!

Anmeld

9. maj 2014

melila

Tak hvor er du sød  Ja der er mange der siger de savner baby bulen, hvilket jeg godt kan Forstå . Man render jo og aer den hele tiden 

Anmeld

9. maj 2014

WantingBaby2012

melila skriver:

Jeg mærkede også tidligt liv. Var 16+6 da jeg mærkede liv, selvom jeg selvfølgelig bare troede at det var kroppen der spillede et puds. 

Anmeld

9. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
melila skriver:

Jeg mærkede også liv meget tidligt enten 15+ eller 16+ kan ikke huske det præcis  - Og det på trods af foranliggende moderkage. Jeg er også meget slank i det, så det har jo bestemt også noget at sige. Jeg begyndte at mærke baby hver dag i 19+

Anmeld

9. maj 2014

melila

WantingBaby2012 skriver:

Jeg mærkede også tidligt liv. Var 16+6 da jeg mærkede liv, selvom jeg selvfølgelig bare troede at det var kroppen der spillede et puds. 

Var det også en slags boblen?? Lidt ala. at ha en guldfisk i maven 

Anmeld

9. maj 2014

melila

TanyaGR skriver:

Jeg mærkede også liv meget tidligt enten 15+ eller 16+ kan ikke huske det præcis  - Og det på trods af foranliggende moderkage. Jeg er også meget slank i det, så det har jo bestemt også noget at sige. Jeg begyndte at mærke baby hver dag i 19+

Glæder mig til at jeg kan mærke hende hver dag  Lige nu er det mest når jeg ligger på ryggen at jeg kan fornemme noget. Selvfølgelig kun når fruen gider og røre på sig 

Anmeld

9. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
melila skriver:

Glæder mig til at jeg kan mærke hende hver dag  Lige nu er det mest når jeg ligger på ryggen at jeg kan fornemme noget. Selvfølgelig kun når fruen gider og røre på sig 

Jeg mærkede mest når jeg lå på maven. - For ja det gjorde jeg altså så længe jeg kunne holde det ud. Det holdt dog da maven rigtig begyndte at fylde 

Det er også bare det mest fantastiske at få lov at mærke sin lille baby 

Anmeld

9. maj 2014

JGeo

Jeg har de sidste 4 dage eller sådan noget også kunne mærke et eller
andet i underlivet..
Jeg har mærket det om aftenen, når jeg ligger og slapper af på sofaen.
Jeg glæder mig også sådan til at man ikke er i tvivl længere

Og vi er jo lige præcis lige langt henne os to

Anmeld

9. maj 2014

Anonymo

melila skriver:

Ved ikke om det er tidligt, men jeg mærkede liv 17+2 trods foranliggende moderkage. 17+6 mærkede farmand med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.