jeg har altid haft en stærk "intuition" eller hvad man kan kalde det... jeg har kunne føle ting...
fx. da min lillebror kom til skade da vi gik i folkeskole, eller da min elskede ollemor døde...
da jeg var gravid med Elna viste jeg bare det var en pige... og det viste md skanningen jo også at hun var... selvom mange i familien var sikker på det var en dreng...
da jeg blev gravid i november/december 13... var jeg sikker på der var noget galt... og rigtig nok aborterede jeg 30 december...
da jeg testede positiv 1 februar viste jeg også at denne gang var det godt nok...
at den ville blive der inde... og jeg var sikker på det blev en dreng...
vi var jo så til køns skanning her 19 april.... og fik afvide det var en pige...
jeg blev bestemt ikke skuffet... men tænkte at så må min intuition være taget på ferie eller... og at jeg nok skulle " vende mig til" at det var en pige igen...
men jeg har ikke vendet mig til det endnu... hele min krop skriger til mig at det er en dreng...
har så svært ved at sige lillesøster, eller "hun" om baby... for min krop og mit hoved siger det er en dreng... 
det er ikke fordi jeg er ked af det er en pige... eller ikke er glad eller noget... vi glæder os rigtig meget!
men det er første gang min intuition har været forkert... og jeg bliver ved at tænke om det måske er en fejl, at det faktisk er en dreng... og at vi får det afvide til md skanning...
men på den anden side så fik vi jo afvide at de ikke ville sige kønnet til køns skanning med mindre de var 100% sikker...
måske har min intuition bare været forkert... og den skal bruge noget længere tid på at finde ud af den er forkert på den... har i alt fald tænkt mig at spørge om kønnet til md skanning d. 30 maj...
Anmeld