Odense pladsanvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2014

Maja88

Ela skriver:

Hej Jeg ville bare høre om der er andre her der har dårlig erfaring med Odense pladsanvisning? Jeg har en datter på 2,5 der skulle begynde i børnehave den 1. Sep, men det skal hun ikke alligevel. Jeg tilmeldte hende til en børnehave der ligger 100 meter væk fra hvor vi bor og hun var i lang tid på 3. pladsen og kom derefter på 1.pladsen men alligevel kom hun ikke ind. Så får jeg tilbudt en børnehave der ligger 2 km væk ( ja det er ikke så langt) men der er 4 andre børnehaver der ligger lige omkring mig. Jeg ringer så til pladsanvisningen og spørger om der slet ikke er mulighed for at hun kan komme ind der hvor vi vil have hende ind da hun er på førstepladsen men der siger de nej så må du jo bare passe dit eget barn indtil marts 2015, de snakker ned til en og prøver slet ikke på at hjælpe. Jeg er fjernstuderende så nu skal jeg så have min datter hjemme 6 måneder. Jeg valgte at sige nej tak til tilbudet da jeg heller vil have hende ind i den ønskede børnehave for der har vi haft 9 børn i familien og vi kender alle medarbejder og det er som sagt 100 meter væk, men hvis jeg fik tilbudt en af de andre der er lige omkring hvor vi bor havde jeg sagt ja, men det jeg bare ikke kan forstå er hvodan hun ikke kan komme ind når hun var på 1.pladsen i lang tid og det der går mig mest på er den behandling man får når man ringer til dem.

Hvad med at sige ja til pladsen..

Du kan jo altid blive positivt overrasket...

Ellers kan du jo stadig have hende stående til den anden og så flytte hende når pladsen kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Ela

Maja88 skriver:

Hvad med at sige ja til pladsen..

Du kan jo altid blive positivt overrasket...

Ellers kan du jo stadig have hende stående til den anden og så flytte hende når pladsen kommer

Har været der over og følte ikke for det. Jeg har det sådan at jeg skal være 100 procent tryg ved stedet hvis de skal passe mit barn. Nej jeg kan ikke blive på ventelisten på den anden hvis jeg siger ja til den desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.