Odense pladsanvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.542 visninger
11 svar
2 synes godt om
9. maj 2014

Ela

Hej Jeg ville bare høre om der er andre her der har dårlig erfaring med Odense pladsanvisning? Jeg har en datter på 2,5 der skulle begynde i børnehave den 1. Sep, men det skal hun ikke alligevel. Jeg tilmeldte hende til en børnehave der ligger 100 meter væk fra hvor vi bor og hun var i lang tid på 3. pladsen og kom derefter på 1.pladsen men alligevel kom hun ikke ind. Så får jeg tilbudt en børnehave der ligger 2 km væk ( ja det er ikke så langt) men der er 4 andre børnehaver der ligger lige omkring mig. Jeg ringer så til pladsanvisningen og spørger om der slet ikke er mulighed for at hun kan komme ind der hvor vi vil have hende ind da hun er på førstepladsen men der siger de nej så må du jo bare passe dit eget barn indtil marts 2015, de snakker ned til en og prøver slet ikke på at hjælpe. Jeg er fjernstuderende så nu skal jeg så have min datter hjemme 6 måneder. Jeg valgte at sige nej tak til tilbudet da jeg heller vil have hende ind i den ønskede børnehave for der har vi haft 9 børn i familien og vi kender alle medarbejder og det er som sagt 100 meter væk, men hvis jeg fik tilbudt en af de andre der er lige omkring hvor vi bor havde jeg sagt ja, men det jeg bare ikke kan forstå er hvodan hun ikke kan komme ind når hun var på 1.pladsen i lang tid og det der går mig mest på er den behandling man får når man ringer til dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

CaWi

Hvis hun først er skrevet op til start d.1/9, så kan hun jo sagtens nå at komme ind i den ønskede BH. Ingen kan jo vide, om der er nogen der pludselig tager sit barn ud, af den ene eller anden grund.

Vi kører selv 8 km for at komme ind til DP, og lige så langt når vi skal til BH, så to km er jo ingen ting for mig.

Jeg ville prøve at slå koldt vand i blodet. Der er trods alt 4 mdr endnu

Anmeld