Den "fine" babybule

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2014

Bertris

NatalieElizabeth skriver:

så længe håber jeg trods alt ikke at jeg skal vente  men jeg synes godt nok at de sidste to uger er …. gået stærkt! synes virkelig jeg er blevet fed at se på (ikke gravid at se på) jeg har desværre ingen vægt hernede så jeg kan ikke hvad jeg egentlig har taget på.

Hvis du har meget stærke mavemuskler kan det have indflydelse på det kom jeg lige i tanke om
men hvis du har det lidt skidt med det så vælg lidt løst siddende tøj evt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

NatalieElizabeth

Bertris skriver:

Hvis du har meget stærke mavemuskler kan det have indflydelse på det kom jeg lige i tanke om
men hvis du har det lidt skidt med det så vælg lidt løst siddende tøj evt

Er det rigtig? Hvordan det? :-) Jeg tænker at jeg må have bare lidt i hvert fald eftersom (når jeg er hjemme i danmark) rider min hest næsten hver dag og har redet de sidste 15 år 

Anmeld

9. maj 2014

Monski

Hej d'damer :-)

Hvornår begyndte i for alvor at få denne der fine runde bule? 

Jeg synes efterhånden at min mave er begyndte at "rejse" sig en del men det er sådan noget "blæver" og den er blød og ikke som en fast rund bule. 

Lige nu ligner jeg jo bare en der har spist alt for mange kager (og det går mit forfængelig jeg en del på!) så jeg håber inderligt at den "pæne" mave snart dukker op!

De to første billede er uge 23 i min første graviditet, det skal måske lige siges at jeg har være meget oppustet her, for min mave var ikke engang så stor ved termin
Det sidste billede er fra anden graviditet og der gik det mega stærkt, og blev også meget meget større

- det er bare så hyggeligt med de babybuler
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2014

Bertris

Er det rigtig? Hvordan det? :-) Jeg tænker at jeg må have bare lidt i hvert fald eftersom (når jeg er hjemme i danmark) rider min hest næsten hver dag og har redet de sidste 15 år 

det er noget med at jo mere veltrænede de er jo mere holder de maven på plads

Anmeld

10. maj 2014

MissTas

Hej d'damer :-)

Hvornår begyndte i for alvor at få denne der fine runde bule? 

Jeg synes efterhånden at min mave er begyndte at "rejse" sig en del men det er sådan noget "blæver" og den er blød og ikke som en fast rund bule. 

Lige nu ligner jeg jo bare en der har spist alt for mange kager (og det går mit forfængelig jeg en del på!) så jeg håber inderligt at den "pæne" mave snart dukker op!

For alvor var nok omkring uge 15 men havde mave som man ikke var i tvivl om var en babyhule allerede i uge 9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.