Den "fine" babybule

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
14 svar
3 synes godt om
8. maj 2014

NatalieElizabeth

Hej d'damer :-)

Hvornår begyndte i for alvor at få denne der fine runde bule? 

Jeg synes efterhånden at min mave er begyndte at "rejse" sig en del men det er sådan noget "blæver" og den er blød og ikke som en fast rund bule. 

Lige nu ligner jeg jo bare en der har spist alt for mange kager (og det går mit forfængelig jeg en del på!) så jeg håber inderligt at den "pæne" mave snart dukker op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Anna2706

NatalieElizabeth skriver:

Hej d'damer :-)

Hvornår begyndte i for alvor at få denne der fine runde bule? 

Jeg synes efterhånden at min mave er begyndte at "rejse" sig en del men det er sådan noget "blæver" og den er blød og ikke som en fast rund bule. 

Lige nu ligner jeg jo bare en der har spist alt for mange kager (og det går mit forfængelig jeg en del på!) så jeg håber inderligt at den "pæne" mave snart dukker op!

Omkring uge 20, der kunne man ihverfald godt se at det ikke bare var blæver ;-) 

Anmeld

8. maj 2014

NatalieElizabeth

Åh så er der jo læænge endnu altså dog 

Anmeld

9. maj 2014

Vivienne

Hej. Her er er billede fra uge 17. Kan ikke længere skjules

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2014

NatalieElizabeth

Årh en fin mave du har!!  jeg  for at min også snart bliver så fin og rund!

Anmeld

9. maj 2014

Vivienne

NatalieElizabeth skriver:

Årh en fin mave du har!!  jeg  for at min også snart bliver så fin og rund!

Tak

Tror det er en stor dreng jeg får. 

Hvor langt er du henne?

Anmeld

9. maj 2014

NatalieElizabeth

Ih, det er så spændende! Vil I vide kønnet? og hvornår har I evt mulighed for det? (Altså næste scanning tænker jeg:-))

Jeg er 12+1 i dag så der er godt nok lidt tid til hvis jeg skal "vente" til 17-20 uge  Jeg kan stadig komme i mine egne bukser pt. men jeg synes efterhånden at det er ved at være ubehagligt og så ligner jeg altså en der bare har haft fingrene lidt for meget i kagedåsen  

Anmeld

9. maj 2014

Bertris

baby fylder jo ikke så meget for dig endnu
Ved min første graviditet kunne man først rigtig se det da jeg var 30 uger henne
Nogen bliver bare aldrig store, hvor imens nogen nærmest ser højgravide ud fra uge 15.
Men de fleste vokser maven stille og roligt, og nogen gange kommer der lige et ryk
Som anden gangs gravid ser jeg okay gravid ud nu når jeg er 18-19 uger henne

Anmeld

9. maj 2014

NatalieElizabeth

så længe håber jeg trods alt ikke at jeg skal vente  men jeg synes godt nok at de sidste to uger er …. gået stærkt! synes virkelig jeg er blevet fed at se på (ikke gravid at se på) jeg har desværre ingen vægt hernede så jeg kan ikke hvad jeg egentlig har taget på.

Anmeld

9. maj 2014

Julie9219

Min kunne man først rigtig se da jeg var 22+0, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.