update: ved ikke om der er nogen der har fulgt med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
4 svar
8 synes godt om
8. maj 2014

helle85

update på denne debat https://www.baby.dk/debat/241521pi1/boern-med-handi cap/ved-ikke-om-der-er-nogen-der-har-fulgt-med.asp x#GoToMessage

jeg har endelig fået af vide hvad de kan tilbyde min dreng i skolen

de laver en lille gruppe på 4 elever hvor de skal være nå de andre har dansk og matematik,også få de hver deres bog som passer til det niveau de er på.
de andre timer skal han være i den almindelig klasse hvor han få en støtte person i alle de timer, hvor han ikke skal være i den lille gruppe

og nå de få lavet de nye skemaer så kigger de på om han skal have tidliger fri nogen af dagene hvis vi på forhånd ved han ikke magter en hel dag.

og hvis det ikke funger bliver det taget op igen for at se hvad de så kan gøre, og det burde forsæt over de næste par år

jeg har så bedt om at møde den nye lære og støtte pædagog for at forklare dem hvordan lucas er og for lige at se hvad de er for nogen

så ud fra det de har gjort så er det ok, for de kan nok ikke gøre så meget mere end det også jeg for at det kommer til at fungere for ham selv om der sagens kan gå op til ½ år før han bliver tryg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Håber at det hele kommer til at gå rigtig fint! Og dejligt at høre at der bliver gjort noget extra, på trods af disse spare tider! Vh stine

Anmeld

8. maj 2014

helle85

StineW79 skriver:

Håber at det hele kommer til at gå rigtig fint! Og dejligt at høre at der bliver gjort noget extra, på trods af disse spare tider! Vh stine

tusind tak, ja det håber jeg også men jeg ser mere positiv på det nu

jeg tror dog de har gjort lidt ekstra, fordi de nok snart har fundet ud af at jeg ikke giver op
også fordi su chefen er med inden over et andet projekt (hvor der også sidder nogen sagsbehandler osv.), ang min depression og det at komme ud i arbejde så han ved at det ikke kommer til at funger med arbejde hvis ikke min dreng har det godt, så han skal tage hensyn til det hele

Anmeld

8. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
helle85 skriver:

tusind tak, ja det håber jeg også men jeg ser mere positiv på det nu

jeg tror dog de har gjort lidt ekstra, fordi de nok snart har fundet ud af at jeg ikke giver op
også fordi su chefen er med inden over et andet projekt (hvor der også sidder nogen sagsbehandler osv.), ang min depression og det at komme ud i arbejde så han ved at det ikke kommer til at funger med arbejde hvis ikke min dreng har det godt, så han skal tage hensyn til det hele

Man ska heller ik bare tage til takke med andet nd det bedste, når det kommer til ens børn! Vh stine

Anmeld

9. maj 2014

Ciss

Det var en dejlig update!

Så håber jeg, det kommer til at fungere rigtig godt - men det virker jo, som om de virkelig er indstillet på at tilpasse oplægget til hans behov, og det er sådan, det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.