update på denne debat
https://www.baby.dk/debat/241521pi1/boern-med-handi cap/ved-ikke-om-der-er-nogen-der-har-fulgt-med.asp x#GoToMessagejeg har endelig fået af vide hvad de kan tilbyde min dreng i skolen
de laver en lille gruppe på 4 elever hvor de skal være nå de andre har dansk og matematik,også få de hver deres bog som passer til det niveau de er på.
de andre timer skal han være i den almindelig klasse hvor han få en støtte person i alle de timer, hvor han ikke skal være i den lille gruppe
og nå de få lavet de nye skemaer så kigger de på om han skal have tidliger fri nogen af dagene hvis vi på forhånd ved han ikke magter en hel dag.
og hvis det ikke funger bliver det taget op igen for at se hvad de så kan gøre, og det burde forsæt over de næste par år
jeg har så bedt om at møde den nye lære og støtte pædagog for at forklare dem hvordan lucas er og for lige at se hvad de er for nogen

så ud fra det de har gjort så er det ok, for de kan nok ikke gøre så meget mere end det også

jeg for at det kommer til at fungere for ham selv om der sagens kan gå op til ½ år før han bliver tryg
Anmeld