ved ikke om der er nogen der har fulgt med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
6 svar
7 synes godt om
28. april 2014

helle85

nå jeg har skrevet lidt om min dreng og alle mine bekymringer

vi har nu været til møde ang psykolog testen og den kognitive test kun med det hvor han ikke er tvunget til at svare, og den viser at han svare til en på 4,3 år og hvis han få flere beskeder på en gang at han så er som en på 2 år, og han alt skal være forberedt på alt

og hun fortæller også at han skal have et speciel tilbud og det få jeg svar på inden ca 14 dage

men måske bliver løsningen også at han bare skal være i en lille gruppe indimellem også nogen gange i den almindelig klasse

da der ikke rigtig er nogen speciel skole her i den kommune hvor jeg bor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Ciss

Det er da godt, hvis han så kan få sin dagligdag tilrettelagt, så den passer ham bedst mulig. Det er ikke så enkelt at skulle fungere i skolen, når man ikke har et standartudgangspunkt. Føles de svar I har fået rigtige i forhold til sådan, som du kender din dreng?

for at han får et godt tilbud nu.

Anmeld

28. april 2014

helle85

Ciss skriver:

Det er da godt, hvis han så kan få sin dagligdag tilrettelagt, så den passer ham bedst mulig. Det er ikke så enkelt at skulle fungere i skolen, når man ikke har et standartudgangspunkt. Føles de svar I har fået rigtige i forhold til sådan, som du kender din dreng?

for at han får et godt tilbud nu.

lige nu hvor han gå i 0 kl så fungere det ved at har den ene lære ved sig hele tiden og bliver taget ud 1 gang om dagen hvor hun giver ham massage og spiller et spil osv.

så hvis der kun er det tilbud hvor han kommer i en lille gruppe indimellem så skal, det være helt fast hvornår det er så han kan komme ind i en rutine ellers ville han ikke kunne også skal der og så være en i den normale klasse til at hjælpe.

men jeg ved ikke hvad de vil tilbyde ham før om 14 dage og hvordan de vil arrangere det så det bliver bedst muligt,

hvis det stod til mig så var han i den normale klasse med fuldstøtte men det kan de ikke give pga økonomi, så jeg må se hvad de finder ud af for jeeg acceptere ikke en nød løsning som ikke vil fungere på sigt

men nå jeg ved det så vil jeg gerne komme med en update på hvad de finder ud af

Anmeld

29. april 2014

Moma

Dejligt at I nu får hjælp til ham! 

Håber han får tilbudt den bedste løsning.

Anmeld

29. april 2014

Ciss

helle85 skriver:

lige nu hvor han gå i 0 kl så fungere det ved at har den ene lære ved sig hele tiden og bliver taget ud 1 gang om dagen hvor hun giver ham massage og spiller et spil osv.

så hvis der kun er det tilbud hvor han kommer i en lille gruppe indimellem så skal, det være helt fast hvornår det er så han kan komme ind i en rutine ellers ville han ikke kunne også skal der og så være en i den normale klasse til at hjælpe.

men jeg ved ikke hvad de vil tilbyde ham før om 14 dage og hvordan de vil arrangere det så det bliver bedst muligt,

hvis det stod til mig så var han i den normale klasse med fuldstøtte men det kan de ikke give pga økonomi, så jeg må se hvad de finder ud af for jeeg acceptere ikke en nød løsning som ikke vil fungere på sigt

men nå jeg ved det så vil jeg gerne komme med en update på hvad de finder ud af

Ser frem til updaten.  for at den bliver god. Godt at du ikke giver dig på dette!

Anmeld

8. maj 2014

helle85

Ciss skriver:

Ser frem til updaten.  for at den bliver god. Godt at du ikke giver dig på dette!

jeg har lavet en tråd med updatering

Anmeld

8. maj 2014

helle85

Moma skriver:

Dejligt at I nu får hjælp til ham! 

Håber han får tilbudt den bedste løsning.

jeg har lavet en tråd med updatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.