Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wampires skriver: Tænkte det var på tide at opdatere denne tråd nu var på vægten fredag og der sagde den 99 kg er rigtig stolt over det og synes det er meget rart Synes allerede jeg kan se det lidt på maven at den ikke blævrer ligeså meget som før og med et trylleslag kom min mens så snart vægten røg under de 100 kg præcis som sidste gang... og har nu kun en smule mens kvalme, fremfor den konstante kvalme jeg havde før... Vores plan er stadig bare at spise mindre ved hvert måltid og så mindske de usunde ting uden helt at undvære dem...
Tænkte det var på tide at opdatere denne tråd nu
var på vægten fredag og der sagde den 99 kg
er rigtig stolt over det og synes det er meget rart
Synes allerede jeg kan se det lidt på maven at den ikke blævrer ligeså meget som før
og med et trylleslag kom min mens så snart vægten røg under de 100 kg præcis som sidste gang...
og har nu kun en smule mens kvalme, fremfor den konstante kvalme jeg havde før...
Vores plan er stadig bare at spise mindre ved hvert måltid og så mindske de usunde ting uden helt at undvære dem...
Sejt gået!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babydrøm skriver: Sejt gået!
Mange tak
ja synes også selv det er godt gået
MyLove E skriver: Det kan vi godt :-D
Det kan vi godt :-D
Super
Du siger bare til og du er altid velkommen til at smide en besked fra Facebook
Wampires skriver: Super Du siger bare til og du er altid velkommen til at smide en besked fra Facebook
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128