Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja så er vi gået igang herhjemme med projekt vægttab 
Det er IKKE en kur og hurtig slankning men en omlægning af vores madvaner og noget der skal vare for altid...
Vi startede med begge to at være på 103 kg, og jeg burde veje 78 kg og han ca. 82 kg så der er rigeligt at tage af...
Vi startede officielt 1. maj
synes det var meget passende at vores vægtkamp startede på arbejdernes kampdag 
Jeg har altid haft tendens til overvægt og har haft mange yo-yo ture op og ned med vægten igennem de 10 år vi har været sammen og også før det...
Vi var begge på vægten 5. maj igen og der sagde den 101 kg 
Vores valg til at tabe vægten har været at skære ned på mængden af mad pr. måltid.
Vi var oppe på at spise for 1½ person hver og udover det røg der 2 chipposer om ugen og 3 L sodavand til os hver...
Vi er begyndt med at vi hverdag efter aftensmaden går en tur ned til Fakta og henter en liter mælk eller en pakke brød bare for turens skyld.
Jeg er begyndt at tage vores søn med i svømmehallen og plaske rundt, vi var afsted første gang igår og det gik super fantastiskt
Vi var bekymrede for om han kunne rumme larmen og menneskemængden men det gik rigtig godt 
Så nu håber jeg bare at vi holder ved og får kæmpet os nedad i vægt 
Jeg ved fra erfaring at de første 5 kg altid ryger i løbet af ingen tid og derefter tager det længere tid og mere bevægelse at komme nedad, så lige nu er jeg bare stolt over at vi er igang og at der allerede er røget noget af 
Anmeld