Hvor tidligt fortalte i familien...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2014

Anitta Kristiansen

Første gang ved 4-5 uge anden gang holdte jeg det hemmeligt til uge 12. Ikke let men var muligt ved at gå i løst tøj og det var vinter så det lignede ofte jeg bare havde meget på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Victoria2013

Vi fortalte det da jeg var 11 uger henne - en uge før NF. Det passede lige med første adventsweekend og æbleskive-hygge med min familie og svigerfamilien så alle var samlet, så vi fortalte det dér

Jeg ville gerne have fortalt det til familien før, men det ville kæresten min ikke... så ventede pænt

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar...

Havde egentligt tænkt mig at vente til efter lægebesøget, men har først en tid når jeg er i 9. Uge, der ud over løber jeg med min mor og søster i stramt løbetøj så tror ikk jeg kan gemme det så længe

men kan se at jeg ikke er helt hul i hovedet ved at fortælle det snart

Anmeld

7. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har det begge gange været efter NF. Vh stine

Anmeld

8. maj 2014

JH12

Anonym skriver:

Ja hvor tidligt fortalte i familien om graviditeten? Her vil det være mormor, morfar, moster, farmor og faster der får besked...

synes det er lidt tidligt endnu er kun i 5. Uge (vil være gået ind i 6. Når de får det afvide) men da det er mit andet barn synes jeg allerede jeg har lagt mig ud...

og vil gerne selv nå at sige det inden den der "hvaaa er du gravid" kommer 

Jeg har lidt svært ved at stemme, da mormor, morfar og onkler fik det afvide samme dag som jeg testet positiv, hvor farmor og farfar først fik det afvide omkring uge 10..

Anmeld

8. maj 2014

Zicla

I 6 uge og 9 uge da familien fik det af vide....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.