Så fik jeg vished

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
12 svar
24 synes godt om
7. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg stod bag denne tråd: 

https://www.baby.dk/debat/241562pi1/graviditet/en-hel-uge-foer-vished-.aspx

Endelig kom dagen for min scanning, men jeg var jo forberedt på det værste. Da jeg havde en mindre blødning og mine symptomer forsvandt en uge efter min blødning.

Så jeg tog på sygehuset forberedt på at få beskeden om at min graviditet var gået i stå. 

Jeg kom først ind til en rar kvindelig sygeplejerske som spurgte til mine tidligere forløb og som så ville tage en snak med lægen. Hun havde selvfølgelig en sygepleje studerende med 

Så kom lægen ind og jeg forklarede igen om mit forløb og mine tidligere aborter. Han spurgte ind til hvordan jeg havde det og hvilke symptomer jeg havde haft.

Hvilket jeg svarede ganske kort på, da jeg jo godt viste hvad der skulle ske og at jeg gerne bare ville have det overstået så jeg kunne få denne graviditet afsluttet.

Jeg kom så over på briksen og lægen lavede en gynækologisk undersøgelse, og kunne da også mærke at min livmoder var forstørret.

Han gik så i gang med at scanne og fortalte at han først ville vise mig skærmen når han var klar til at forklare hvad han så.

Jeg ligger og kigger den modsatte vej af skærmen og lægen, da han pludselig siger jeg skal kigge på skærmen.

Jeg kigger på skærmen og går fuldstændig i chok!

DER ER ET LILLE HJERTE DER BLINKER TIL MIG 

Jeg brød fuldstændig sammen på briksen, for jeg var slet ikke forberedt på gode nyheder.

Sygeplejersken og lægen kunne se hvor overrasket og rundt på gulvet jeg blev, så de gav mig endnu en tid til scanning om 14 dage. 

Bare et lille pip fra mig (Som blev ret langt) 

Tak for jeres støtte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

BabyMus

Stort tillykke! Det var da en super dejlig nyhed at få, og især når du var helt uforberedt på det.

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Stort tillykke! Det var da en super dejlig nyhed at få, og især når du var helt uforberedt på det.

Mange tak. Ja har stadig ikke helt fattet det 

Anmeld

7. maj 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Jeg stod bag denne tråd: 

Endelig kom dagen for min scanning, men jeg var jo forberedt på det værste. Da jeg havde en mindre blødning og mine symptomer forsvandt en uge efter min blødning.

Så jeg tog på sygehuset forberedt på at få beskeden om at min graviditet var gået i stå. 

Jeg kom først ind til en rar kvindelig sygeplejerske som spurgte til mine tidligere forløb og som så ville tage en snak med lægen. Hun havde selvfølgelig en sygepleje studerende med 

Så kom lægen ind og jeg forklarede igen om mit forløb og mine tidligere aborter. Han spurgte ind til hvordan jeg havde det og hvilke symptomer jeg havde haft.

Hvilket jeg svarede ganske kort på, da jeg jo godt viste hvad der skulle ske og at jeg gerne bare ville have det overstået så jeg kunne få denne graviditet afsluttet.

Jeg kom så over på briksen og lægen lavede en gynækologisk undersøgelse, og kunne da også mærke at min livmoder var forstørret.

Han gik så i gang med at scanne og fortalte at han først ville vise mig skærmen når han var klar til at forklare hvad han så.

Jeg ligger og kigger den modsatte vej af skærmen og lægen, da han pludselig siger jeg skal kigge på skærmen.

Jeg brød fuldstændig sammen på briksen, for jeg var slet ikke forberedt på gode nyheder.

Sygeplejersken og lægen kunne se hvor overrasket og rundt på gulvet jeg blev, så de gav mig endnu en tid til scanning om 14 dage. 

Tak for jeres støtte 

Stort tillykke. Hvor langt er du så henne?

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Stort tillykke. Hvor langt er du så henne?

Det er vi stadig lidt i tvivl om.

Min egen læge havde skrevet 8+ i henvisningen og jeg tror kun jeg er 6+.

Ham der scannede mig mente os jeg var 6+ eller 7+, så det var også derfor de gerne ville scanne mig igen. 

Så vi er mere sikre på hvor langt jeg er og jeg har ro i kroppen 

Anmeld

7. maj 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg stod bag denne tråd: 

Tak for jeres støtte 

Fantastisk! 

Anmeld

7. maj 2014

Frk.S

Hvor dejligt - stort stort tillykke. 

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Babydrøm skriver:

Fantastisk! 

Ja 

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvor dejligt - stort stort tillykke. 

Mange tak 

Anmeld

7. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ih det var godt at få vished! Sikke dejligt at der var liv sidder helt og får tårer i øjnene af det positive indlæg.

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.