En hel uge før vished :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
14 svar
1 synes godt om
29. april 2014

Anonym trådstarter

Ja, jeg er vist bare utålmodig 

Min læge har henvist mig til en TS, da vi er i tvivl om hvor langt jeg er henne og fordi jeg havde en pletblødning i sidste uge. Jeg har siden sidste uge ventet på at modtage en tid, og den er endelig kommet i dag.

Men tiden er først onsdag i næste uge, så nu kan jeg gå endnu en uge med at være skrækslagen for om noget er galt og før jeg får vished. 

Samtidig får jeg dårlig samvittighed over at være så utålmodig og krævende, men mine tidligere aborter gør mig så bange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

esioul

Anonym skriver:

Ja, jeg er vist bare utålmodig 

Min læge har henvist mig til en TS, da vi er i tvivl om hvor langt jeg er henne og fordi jeg havde en pletblødning i sidste uge. Jeg har siden sidste uge ventet på at modtage en tid, og den er endelig kommet i dag.

Men tiden er først onsdag i næste uge, så nu kan jeg gå endnu en uge med at være skrækslagen for om noget er galt og før jeg får vished. 

Samtidig får jeg dårlig samvittighed over at være så utålmodig og krævende, men mine tidligere aborter gør mig så bange.

Jeg havde købt mig til en privat scanning. Ville ikke gå og være nervøs en hel uge

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg havde købt mig til en privat scanning. Ville ikke gå og være nervøs en hel uge

Jeg vil bare ikke bryde mig om at komme derind for at få at vide det er gået galt. Jeg ved ikke hvorfor jeg vil have det bedre med at være på sygehuset 

Anmeld

29. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg vil bare ikke bryde mig om at komme derind for at få at vide det er gået galt. Jeg ved ikke hvorfor jeg vil have det bedre med at være på sygehuset 

Jeg ville også købe mig til en privat scanning, så kan du hurtigt få vished. Spiren har heller ikke godt af al den stress du render rundt med

Det er jo samme faglige personale begge steder

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg ville også købe mig til en privat scanning, så kan du hurtigt få vished. Spiren har heller ikke godt af al den stress du render rundt med

Det er jo samme faglige personale begge steder

Ja det kan der være noget om.

Måske jeg bare skal få bestilt en tid 

Anmeld

29. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja det kan der være noget om.

Måske jeg bare skal få bestilt en tid 

Tror heller ikke det koster specielt meget, og så kan du bruge scanningen i næste uge til at tjekke om spiren stadig har det godt =)

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Tror heller ikke det koster specielt meget, og så kan du bruge scanningen i næste uge til at tjekke om spiren stadig har det godt =)

Har lige været inde og kigge på tryghedsscanninger, og de scanner først fra uge 7+ 

Og jeg tror kun jeg er 5+3 i dag, mens min læge mener jeg er 6+..

Så kan alligevel først blive scannet om 14 dage ved en privat klinik.

Anmeld

29. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Har lige været inde og kigge på tryghedsscanninger, og de scanner først fra uge 7+ 

Og jeg tror kun jeg er 5+3 i dag, mens min læge mener jeg er 6+..

Så kan alligevel først blive scannet om 14 dage ved en privat klinik.

Åh for dælen, ja så hjælper det selvfølgelig ikke noget. Havde du mens smerter da du blødte?

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Åh for dælen, ja så hjælper det selvfølgelig ikke noget. Havde du mens smerter da du blødte?

Nej slet ikke. Og det var en meget lille pletblødning. Men har haft en MA hvor jeg intet mærkede til det udover at mine symptomer forsvandt. Hvilket de gjorde for 2 dage siden 

Har også oplevet en SA uden smerter eller tegn på noget, pludselig begyndte jeg bare at bløde.

Det blivet en lang uge 

Anmeld

29. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Nej slet ikke. Og det var en meget lille pletblødning. Men har haft en MA hvor jeg intet mærkede til det udover at mine symptomer forsvandt. Hvilket de gjorde for 2 dage siden 

Har også oplevet en SA uden smerter eller tegn på noget, pludselig begyndte jeg bare at bløde.

Det blivet en lang uge 

Ja det kan jeg godt forstå :/ Håber at den lille spire bliver siddende, og vokser sig stor og stærk Krydser alt hvad jeg kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.