Uha set har været meget forskelligt. Har ikke et princip om hverken det ene eller det andet, nyder en gang imellem at få noget helt nyt, men andre gange elsker jeg at spare og finde og lede....
Men barnevognen var med den første brugt, sengen var brugt, puslebordet blev lavet på vores kommode, autostol var ny men fra bilka, badekar nyt, legetøj var sparsomt og nyt mest i form af gaver, tåjet der fik vi så meget i gave og havde intet købt selv, men da jeg begyndte at købe var det primært brugt aom jeg så kunne sy lidt om eller bruge som det var. Og kan virkelig ikke huske vi brugte mere. Nå jo pusletaske, den havde jeg syet selv.
Klapvogn købte jeg da hun var 2 år og den købte jeg ny, men så har vi heller ikke købt efter (vi var så "heldige" den blev ødelagt ved en flytur med barn nummer 2 og forsikringen betalte en hel ny).
Med nummer 4 købte jeg ny barnevogn og må indrømme jeg foretrækker en ny trille end en brugt emmaljunga. Tremmesengen har klaret alle børnene og er først forsvundet for et år siden så trods den havde været brugt til 2 børn da vi købte den, så klarede den 10 år og 3 børn her.
Nu er de blevet så store så det er svært at finde brugt tøj som ikke er voldsomt slidt. Men så syer jeg det meste selv og også gerne af genbrugs stof....
Så når jeg er så sparsom hvor pokker bliver mine penge så af
Anmeld