Hvad har i,I barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2014

Mother-love

Vi har bare brugt helsemadres til Isabella og så dyne. Og i vinterhalvåret havde hun bare en tyk dragt på(enten flyverdragt eller ulddragt alt efter vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
oktober2014 skriver:

Hejsa.

Måske en lidt 'mærkelig' debat, håber det er okay.

Nu har jeg læst så mange forskellige, nogle der har skind liggende i barnevognen, andre der har standard madras, folk der ligger ekstra dyner så det er blødere osv. Mange forskellige ting  

Hvad har i, i barnevognen? Og bruger i voksipose eller dyne? (Mest vinterelateret spørgsmål)

vi har et skind liggende i bunden af barnevognen under en alm. madras...

Vores datter er kun knap en måned så hun sover stadig i liften som også bare har en madras, men vi ligger hende i liften med en dyne over sig og nogle gange et kludetæppe over den...

Anmeld

7. maj 2014

Anonymo

oktober2014 skriver:

Hejsa.

Nu har jeg læst så mange forskellige, nogle der har skind liggende i barnevognen, andre der har standard madras, folk der ligger ekstra dyner så det er blødere osv. Mange forskellige ting  

Hvad har i, i barnevognen? Og bruger i voksipose eller dyne? (Mest vinterelateret spørgsmål)

Vi har en hørfibermadres og en blød topmadres oven på, hovedpude og dyne, hendes bamse og en ugle til at hænge 

Anmeld

7. maj 2014

tarkoflen

Thea har ligget i voksipose med ulddyne hele vinteren og den har været intet mindre end fantastisk! Hun har aldrig været for varm eller forkold og det har bare været guld værd ikke at skulle pakke hende ind i mange lag tøj =)

De dage, hvor det har været varmt har hun bare haft dyne og sin bamse med, men på en dag som i dag, tror jeg at hun kommer i voksiposen med sommerdynen i.

Madrassen er en fra babysam, kan ikke huske hvad den hedder, men vi opgraderede den fra den tilbehørspakke, der fulgte med

Anmeld

8. maj 2014

Møn-Mor

Vi har en madras fra BabyDan og så har hun køredragt/eller forårsjakke på og en alm. dyne.
Til næste vinter tager vi soveposen (ligesom Voksi) i brug, men denne vinter har det været fint nok med dynen, da hun har været så lille, at hun ikke sparkede sin dyne af.
Dog ved jeg fra storebror, at det vil blive problemet til vinter, så der kommer hun i soveposen.

Anmeld

8. maj 2014

modesty

Hejsa.

Om vinteren havde vi Voksi (oktoberbarn). Det er simpelthen så fedt at slippe for lag på lag og af og på o.s.v. - det er et hyr med små babyer. Han har bare ligget med sit almindelige bomuldstøj og selvf. hue og vanter (havde altid hænderne over voksien). Da det blev varmere brugte vi bare standard-madrassen, det har fungeret fint.

Anmeld

8. maj 2014

CaWi

oktober2014 skriver:

Hejsa.

Vi købte nogle rigtige gode madrasser til lift og vogn.
Forår og efterår lagde jeg et uldtæppe oven på madrassen. Om sommeren brugte vi kun dyne eller tyndt tæppe. Om vinteren voksi pose.

Anmeld

8. maj 2014

Mmy87

StineW79 skriver:

Her har vi en helse maddras fra baby sam, og vi skifter bare mellem sommer og vinterdyne. Er der dage hvor det bare er vildt koldt (-10) så har vi et lille uld tæppe, som ka ligges ovenpå maddasen, og op og babyen. Vh stine

Om vinteren, hvis det bliver så koldt, frarådes man at lægge børnene udenfor og sove. Vi må i hvertfald IKKE lægge dem ud i institutionen, hvis der bliver mere end -10 grader udenfor. Bare lige en sidebemærkning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.