Hvad har i,I barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.949 visninger
17 svar
3 synes godt om
7. maj 2014

oktober2014

Hejsa.

Måske en lidt 'mærkelig' debat, håber det er okay.

Nu har jeg læst så mange forskellige, nogle der har skind liggende i barnevognen, andre der har standard madras, folk der ligger ekstra dyner så det er blødere osv. Mange forskellige ting  

Hvad har i, i barnevognen? Og bruger i voksipose eller dyne? (Mest vinterelateret spørgsmål)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Annemette07

oktober2014 skriver:

Hejsa.

Nu har jeg læst så mange forskellige, nogle der har skind liggende i barnevognen, andre der har standard madras, folk der ligger ekstra dyner så det er blødere osv. Mange forskellige ting  

Hvad har i, i barnevognen? Og bruger i voksipose eller dyne? (Mest vinterelateret spørgsmål)

Om
Vinteren bruger vi voksipose og om sommeren en dyne. Vi havde før standard madras, men da min søn sov længere lure i sin seng end sin barnevogn valgte vi at skifte madras og det hjalp. Dog stadig ikke helt så længe som når han er i sengen, men hellere at han sover udenfor og får noget frisk luft. :-)

Anmeld

7. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi en helse maddras fra baby sam, og vi skifter bare mellem sommer og vinterdyne. Er der dage hvor det bare er vildt koldt (-10) så har vi et lille uld tæppe, som ka ligges ovenpå maddasen, og op og babyen. Vh stine

Anmeld

7. maj 2014

Victoria2013

Da vi brugte barnevogn herhjemme, var der bare en helse madras fra Babysam og en dyne - det var en kombivogns-barnevogn, så ingen plads til kørepose/voksipose. Nu har vi så skiftet til klapvognen og der er også bare dyne i

Hun sover dog i barnevogn i vuggestuen og dér har vi en kørepose i

Anmeld

7. maj 2014

Benjamins'mor

oktober2014 skriver:

Hejsa.

Vi har alm madras. Vi har haft slee-bee pose men det fungerede ikke særligt godt for os.

Anmeld

7. maj 2014

FF

Madras, dyne,og vis det er kold så et tæppe , 1-2 bamser,  stoffblee som hun så godt kan lige at holde I, putte foran øjene og sådan 

Anmeld

7. maj 2014

Clisolka

Her bruger han bare en standardmadras og en dyne  Når det bliver koldt igen, kommer han i en kørepose (som storesøster også brugte) 

Derudover har han sin nusseklud til at putte med. 

Når han sidder har han stadig støtte fra barnevognspuden 

Anmeld

7. maj 2014

Trekløver(:

oktober2014 skriver:

Hejsa.

Vi har voksipose i om vinteren, men nu hvor vejret er godt ligger der en tynd dyne, pude og et par sutter og bamser

Anmeld

7. maj 2014

Aabye

oktober2014 skriver:

Hejsa.

Jeg har en dreng der er født 29 oktober 12.. Han har en helsemadras, og oven på det et lammeskind, og så ligger han med en uld dragt, uld hue, og uld vanter og futter, og så hans dyne over.. Han har altid været dejlig varm når han har ligget i barnevognen i vintermånederne.. Aldrig overophedet.. 

Anmeld

7. maj 2014

Monski

oktober2014 skriver:

Hejsa.

Vi har en normalmadras og en voksipose, men når vejret bliver bedre får han en normal dyne.
Vi har en sommerdyne til voksiposen men det er stadig al for varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.