Skruk, men ikke skruk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
11 svar
10 synes godt om
6. maj 2014

Bell'star

Ja, jeg er simpelthen så skruk, og så alligevel ikke. Hehe.

Har en dejlig søn på 8,5mdr og har mere end rigeligt at se til med ham.
Så det er ikke fordi jeg overhovedet er klar til at få en lillebror eller -søster endnu. Men når jeg så ser de der små nyfødte pus (min kærestes bror har lige fået baby) så skriger mine æggestokke simpelhen på endnu en lille bebs.

Jeg har selv sagt til kæresten, at jeg synes vores søn skal være minimum 2,5år før vi får nummer to, og det holder jeg stadig ved (selvom mine æggestokke tydeligvis siger noget andet )
- men jeg holdt nu alligevel en lille fest i mit hoved da min søn blev 8mdr, og jeg nu kan tænke 'så er der under et år til PB 2's

Ville bare lige dele, og høre om der skulle sidde nogle andre 'tosser' end mig derude, der har lige så skøre tanker som mig mon, eller om eg er den eneste der er skruk uden rent faktisk helt at være det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Frk. Petersen

Bell'star skriver:

Så det er ikke fordi jeg overhovedet er klar til at få en lillebror eller -søster endnu. Men når jeg så ser de der små nyfødte pus (min kærestes bror har lige fået baby) så skriger mine æggestokke simpelhen på endnu en lille bebs.

Jeg har selv sagt til kæresten, at jeg synes vores søn skal være minimum 2,5år før vi får nummer to, og det holder jeg stadig ved (selvom mine æggestokke tydeligvis siger noget andet )
- men jeg holdt nu alligevel en lille fest i mit hoved da min søn blev 8mdr, og jeg nu kan tænke 'så er der under et år til PB 2's

Ville bare lige dele, og høre om der skulle sidde nogle andre 'tosser' end mig derude, der har lige så skøre tanker som mig mon, eller om eg er den eneste der er skruk uden rent faktisk helt at være det?

Det er præcis det samme her.. bortset fra jeg ikke kun har 2,5 år at vente i Har min datter på 2,5 mdr og hun er ikke et lille spædbarn mere - hun er ved at blive en rigtig lille baby - hvilket jeg har lidt blandede følelser omkring, Elsker at følge hendes udvikling men det går ALT for hurtigt!

Anmeld

6. maj 2014

Bell'star

Frk. Petersen skriver:

Det er præcis det samme her.. bortset fra jeg ikke kun har 2,5 år at vente i Har min datter på 2,5 mdr og hun er ikke et lille spædbarn mere - hun er ved at blive en rigtig lille baby - hvilket jeg har lidt blandede følelser omkring, Elsker at følge hendes udvikling men det går ALT for hurtigt!

Ja, det er simpelthen "forfærdeligt" at det går så stærkt med dem. - på en gang savner jeg da han var nyfødt, men samtidig er jeg også vildt glad for at han nu er blevet så stor, og meget nemmere fx at have med rundt forskellige steder

Anmeld

6. maj 2014

Frk. Petersen

Bell'star skriver:

Ja, det er simpelthen "forfærdeligt" at det går så stærkt med dem. - på en gang savner jeg da han var nyfødt, men samtidig er jeg også vildt glad for at han nu er blevet så stor, og meget nemmere fx at have med rundt forskellige steder

Ja det glæder jeg mig også til, det kan stadig godt være lidt kringlet.. Vi skal også først finde et sted og bo og jeg skal have min udd færdig, så der kommer til at gå nogle år..
Det er SÅ hyggeligt med sådan en helt lille en Selvom det kræver meget arbejde, så er det det hele værd

Anmeld

6. maj 2014

Anonymo

Bell'star skriver:

Jeg var skurk en time efter jeg havde født og er det stadig. Det er lige så det gør ondt! 

Anmeld

6. maj 2014

Anonymo

Dog smider jeg pillerne i 2016 

Anmeld

7. juli 2014

Albertsen92

Ved godt, det er en ældre tråd, men har det på HELT samme måde

Anmeld

7. juli 2014

sulo

Albertsen92 skriver:

Ved godt, det er en ældre tråd, men har det på HELT samme måde

Er helt enig, vores søn er 8 mdr, manden har meldt at han ikke ser det som en ulykke hvis jeg bliver gravid nu

Først sagde vi når han bliver tre år, nu er vi ned på at jeg mener vi skal vente til næste forår med pb2.

Men alligevel begynder man at tænke i cyklusser, totalt skruk...

Anmeld

7. juli 2014

MoartilMarc

Bell'star skriver:

Jeps har det også sådan. Vil gerne have nummer to men jeg orker heller ikke gå hjemme mere.. Og glæder mig til at starte i skole.

Anmeld

7. juli 2014

Albertsen92

sulo skriver:

Er helt enig, vores søn er 8 mdr, manden har meldt at han ikke ser det som en ulykke hvis jeg bliver gravid nu

Først sagde vi når han bliver tre år, nu er vi ned på at jeg mener vi skal vente til næste forår med pb2.

Men alligevel begynder man at tænke i cyklusser, totalt skruk...

Nemlig.. Får helt sus i maven over at tænke på pb. Positiv test, graviditet, fødsel, nyfødt
Men nyder også lillepigen rigtig meget, så mærkeligt man får det sådan.
Der tænker vi også på at begynde. Så der bliver ca 2,5 år imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.