Victoria2013 skriver:
Vi har en Emmaljunga Edge Duo Kombi til vores datter og er super glade for den! Elsker de drejbare forhjul - man kan jo låse dem, hvilket jeg plejer at gøre når vi skal gå ligeud længe eller hvis man fx er på skovtur. De drejbare forhjul er gode når man køber ind eller generelt bare hvis man er i byen og skal gå rundt om mange hjørner. Man får ikke halvt så ondt i ryggen som jeg i hvert fald gør, hvis jeg går med en rigtig barnevogn i lang tid 
Dertil kommer det faktum at den nemt kan pakkes sammen så den kan være i vores bil (bagagerummet er ikke så stort) 
Vi brugte barnevognen til hun var ca. 8 mdr og så skiftede vi til klapvognen - som hun faktisk også sover rigtig godt i. Den kan ligges helt ned. Jeg syntes ikke det er noget problem at barnevognen ikke er så lang og dermed måske ikke kan bruges så "længe". Vi købte så en kørepose som vi har haft brugt da det var koldere i klapvognen, for der kan være lidt køligt nedefra, men nu gør det ikke noget mere 
Og så er den jo rigtig flot og ser ikke så stor og "klodset" ud som jeg syntes andre barnevogne gør - men jeg er nok også lidt forudindtaget med den lille vogn/klapvogn jeg har
I vuggestuen sover hun i øvrigt i en barnevogn - fik en gammel brugt Odder vogn af lillepigens faster, så den sover hun i i vuggestuen. Men den kan ikke være i bilen, så den har vi ikke brugt meget herhjemme 
Jeg tror også det er sådan noget det ender med
Anmeld