Hvilken kombivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2014

Tanja1234

Freyjasmor skriver:

Det med autostol betyder ikke så meget - det kan de to jeg har nævnt også, men kommer ikke til at bruge det

Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om den - kan egentlig godt lide designet, men kan det ikke være træls at gå med i ujævnt tærræn?

Vi har været meget tilfredse med vores. Den har både været i skoven og på stranden mange gange uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

FogL

Marts<3 skriver:

Personligt har jeg en stor kærlighed til bugaboo... Den er SÅ fed! Især kampagnevogne. De er altid så fede...

Ja de der limited edition ? de er mega fede!

Anmeld

6. maj 2014

Minilynet

Kig på mumswish.dk �� 

dejlig kombivogn med langt liggemål. Jeg var lidt skeptisk, men efter at ha set og pillet ved den på babymessen, så er jeg overbevist om at den skal jeg ha!! 

Anmeld

6. maj 2014

Pigent

Freyjasmor skriver:

Hej piger!

Jeg er på udkig efter en lækker kombivogn - skal købes ny, vi har haft vores andel af brugte vogne, nu vil jeg prøve noget nyt

Har haft lidt kig på både bugaboo camelion (liggemål i bv-del 70 cm) og emmaljunga edge duo med svingbare forhjul (liggemål 79 cm)

Kravene er, at den skal være lækker, have svinghjul foran og have justerbart styr - og så skal både klapvognsdel og barnevognsdel følge med fra start. Gider ikke købe ekstra

Anyway, har nogle erfaring med disse vogne - eller andre i samme klasse? Jeg har kørt med begge, og synes det fede ved bugaboo er, at den ikke fylder ligeså meget som emmaljunga - og så er den 1500kr billigere end Emmaljungaen. Dog synes jeg også at Emmaljungaen passer bedre i det danske landskab, hvis man kan sige det sådan - og så kan vi hente den selv, og ikke få den leveret fra tyskland, som Bb skal

Jeg kender kun Emmaljunga edge duo combi dog ikke med svingbar forhjul, men synes det var en god vogn. Er den jeg ville vælge hvis jeg en dag skulle have combivogn

Du skal bare lige tænk på den ikke må bruges i dagpleje og barnet hurtig vokser ud af den

Anmeld

6. maj 2014

melila

Jeg har en veninde der har købt emmaljunga kombi vogn med 1 svinghjul foran. Den er hun ved at blive godt irriteret på, fordi hjulet har det med at ryste og så man nødt til at stoppe op :-) Så den ville jeg nok ikke vælge..

Anmeld

6. maj 2014

FogL

melila skriver:

Jeg har en veninde der har købt emmaljunga kombi vogn med 1 svinghjul foran. Den er hun ved at blive godt irriteret på, fordi hjulet har det med at ryste og så man nødt til at stoppe op :-) Så den ville jeg nok ikke vælge..

Den har 2 hjul foran

Har altid haft drejehjul, og ja - de kan være trælse ind imellem, dog ikke så det har irriteret mig

Anmeld

6. maj 2014

FogL

Pigent skriver:

Jeg kender kun Emmaljunga edge duo combi dog ikke med svingbar forhjul, men synes det var en god vogn. Er den jeg ville vælge hvis jeg en dag skulle have combivogn

Du skal bare lige tænk på den ikke må bruges i dagpleje og barnet hurtig vokser ud af den

mht dagpleje køber vi nok en billig brugt hvis ikke vedkommende har en - hvis baby skal i dagpleje.

Anmeld

6. maj 2014

FogL

Minilynet skriver:

Kig på mumswish.dk �� 

dejlig kombivogn med langt liggemål. Jeg var lidt skeptisk, men efter at ha set og pillet ved den på babymessen, så er jeg overbevist om at den skal jeg ha!! 

Den er fin - og fedt med det lange liggemål.. Bum bum, men kan jo få en bugaboo til næsten samme penge

Anmeld

6. maj 2014

Lillepigen2

Vi har en City Elite og den er sååå god

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2014

Victoria2013

Hej piger!

Jeg er på udkig efter en lækker kombivogn - skal købes ny, vi har haft vores andel af brugte vogne, nu vil jeg prøve noget nyt

Har haft lidt kig på både bugaboo camelion (liggemål i bv-del 70 cm) og emmaljunga edge duo med svingbare forhjul (liggemål 79 cm)

Kravene er, at den skal være lækker, have svinghjul foran og have justerbart styr - og så skal både klapvognsdel og barnevognsdel følge med fra start. Gider ikke købe ekstra

Anyway, har nogle erfaring med disse vogne - eller andre i samme klasse? Jeg har kørt med begge, og synes det fede ved bugaboo er, at den ikke fylder ligeså meget som emmaljunga - og så er den 1500kr billigere end Emmaljungaen. Dog synes jeg også at Emmaljungaen passer bedre i det danske landskab, hvis man kan sige det sådan - og så kan vi hente den selv, og ikke få den leveret fra tyskland, som Bb skal

Vi har en Emmaljunga Edge Duo Kombi til vores datter og er super glade for den! Elsker de drejbare forhjul - man kan jo låse dem, hvilket jeg plejer at gøre når vi skal gå ligeud længe eller hvis man fx er på skovtur. De drejbare forhjul er gode når man køber ind eller generelt bare hvis man er i byen og skal gå rundt om mange hjørner. Man får ikke halvt så ondt i ryggen som jeg i hvert fald gør, hvis jeg går med en rigtig barnevogn i lang tid

Dertil kommer det faktum at den nemt kan pakkes sammen så den kan være i vores bil (bagagerummet er ikke så stort)

Vi brugte barnevognen til hun var ca. 8 mdr og så skiftede vi til klapvognen - som hun faktisk også sover rigtig godt i. Den kan ligges helt ned. Jeg syntes ikke det er noget problem at barnevognen ikke er så lang og dermed måske ikke kan bruges så "længe". Vi købte så en kørepose som vi har haft brugt da det var koldere i klapvognen, for der kan være lidt køligt nedefra, men nu gør det ikke noget mere

Og så er den jo rigtig flot og ser ikke så stor og "klodset" ud som jeg syntes andre barnevogne gør - men jeg er nok også lidt forudindtaget med den lille vogn/klapvogn jeg har  

I vuggestuen sover hun i øvrigt i en barnevogn - fik en gammel brugt Odder vogn af lillepigens faster, så den sover hun i i vuggestuen. Men den kan ikke være i bilen, så den har vi ikke brugt meget herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.