Giver dette mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2014

Anonym trådstarter

Sniks86 skriver:

Jeg har tænkt at når det en dag bliver vores tur til nr 2 så ville jeg offentliggøre det med et billed min datter som har en bluse på hvor der står 'jeg skal være storesøster' og evt mig på billedet hvor man kan se min mave. 

Havde de en veninde der postede et billed af mig hvor jeg ikke havde mave på og hun skrev mine to prinsesser og ingen fattede den men skrev at der kun var én person på billedet. Så din version kræver måske lidt forklaring 

Synes da den er vildt sød med din veninde... Utroligt at ingen fangede den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg er ikke så langt henne endnu, men går da og overvejer hvordan det skal offentliggøres på facebook...

vi har et barn i forvejen der stort set hver nat kommer ind i vores seng og en kat der kommer op om morgenen...

ville man forstå hva jeg mente hvis jeg skrev:

2 voksne, 2 børn og en kat i sengen, pladsen er trang...

også indsatte en selfie af mig, datter, kæresten og katten i sengen?

Selv om jeg skammer mig lidt over at sige det.

Så ville jeg nok være en af dem som ikke ville fatte meningen, og sikkert gøre dig opmærksom på at du har skrevet forkert

Jeg er ikke så pjattet med at skulle gætte statusser sådan generelt. Så dem plejer jeg at springe over....

Men er du til det, så skal du da bare gøre som du synes. Det er din facebook, og din beslutning

Tillykke med bebsen

Anmeld

6. maj 2014

Sniks86

Anonym skriver:

Synes da den er vildt sød med din veninde... Utroligt at ingen fangede den

Ja helt bestemt Men ja lige der tror folk netop man har skrevet forkert og begynder at rette på en og så skal man til at forklare sig. Så det vel bare nemmere at komme ud med det som det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.