Giver dette mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
12 svar
9 synes godt om
6. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er ikke så langt henne endnu, men går da og overvejer hvordan det skal offentliggøres på facebook...

vi har et barn i forvejen der stort set hver nat kommer ind i vores seng og en kat der kommer op om morgenen...

ville man forstå hva jeg mente hvis jeg skrev:

2 voksne, 2 børn og en kat i sengen, pladsen er trang...

også indsatte en selfie af mig, datter, kæresten og katten i sengen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Soleil

Det kan man sagtens 

Jeg skrev selv "Nu har jeg 2 hjerter der slår inde i mig" 

Anmeld

6. maj 2014

Sniks86

Jeg har tænkt at når det en dag bliver vores tur til nr 2 så ville jeg offentliggøre det med et billed min datter som har en bluse på hvor der står 'jeg skal være storesøster' og evt mig på billedet hvor man kan se min mave. 

Havde de en veninde der postede et billed af mig hvor jeg ikke havde mave på og hun skrev mine to prinsesser og ingen fattede den men skrev at der kun var én person på billedet. Så din version kræver måske lidt forklaring 

Anmeld

6. maj 2014

Ciss

Det er da en sød måde at gøre det på.

Anmeld

6. maj 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg er ikke så langt henne endnu, men går da og overvejer hvordan det skal offentliggøres på facebook...

vi har et barn i forvejen der stort set hver nat kommer ind i vores seng og en kat der kommer op om morgenen...

Det kunne da være en sød måde. Evt med en tegning af et baby på din mave. Eller en " jeg skal være storesøster" bluse  på din datter, for at sikre folk ikke bare tror du er kommet til at skrive to i stedet for en. 

Anmeld

6. maj 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi har fået en masse tøj til vores datter. 
Der var tilfældigvis en bluse "Jeg skal være storesøster" 
og lige i hendes str. på det tidspunkt - den fik hun på - og så smed vi et billed op  og så et billed af en stork (fra zoo) hvor vi skrev at Storken ville lande "dato" 

Anmeld

6. maj 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé.  Men nu ved man også bare hvor lidt folk rent faktisk læser 100% hvad der står, så jeg er heller ikke sikker på at alle vi se det som noget specielt og tænke over hvad der stod. Men man ved jo aldrig.

Anmeld

6. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé.  Men nu ved man også bare hvor lidt folk rent faktisk læser 100% hvad der står, så jeg er heller ikke sikker på at alle vi se det som noget specielt og tænke over hvad der stod. Men man ved jo aldrig.

Det er netop det jeg godt kan lide, at det ikke er så åbenlyst 

Anmeld

6. maj 2014

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Vi har fået en masse tøj til vores datter. 
Der var tilfældigvis en bluse "Jeg skal være storesøster" 
og lige i hendes str. på det tidspunkt - den fik hun på - og så smed vi et billed op  og så et billed af en stork (fra zoo) hvor vi skrev at Storken ville lande "dato" 

Har bestilt en bluse til hende, bare en engelsk hvor der står "oops they did it again, I'm going to be a bigsister"

Den skal hun have på når familien skal vide det, kan godt lide anderledes måder at gøre tingene på... Go ide med storken 

Anmeld

6. maj 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Det kunne da være en sød måde. Evt med en tegning af et baby på din mave. Eller en " jeg skal være storesøster" bluse  på din datter, for at sikre folk ikke bare tror du er kommet til at skrive to i stedet for en. 

Ja måske en tegning på maven, til dem der ikke er så kvikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.