Eksperthjælp: Til Sun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
2 svar
3 synes godt om
6. maj 2014

Jeannette Costantina Guariniello

"Til Sun"

Hej

Vi vil gerne være gravide og have børn tæt på hinanden, vi er i gang med cyklus 8.

Jeg fødte for 8. måneder siden, vores 3. barn, vi har tre børn under 4 år og ønsker inderligt et 4. (og sidste) barn inden den ældste bliver 5

Jeg får fint ægløsning og min cyklus er mellem 28-31 dage, men det har desværre ikke været gevinst endnu, kan zoneterapi hjælpe med gevinst?

Min forventet næste ægløsninger er omkring d. 17, hvornår (hvis du anbefaler) ville det være oplagt at få zoneterapi?

På forhånd mange tak

Jeannettes svar

Kære Sun

Zoneterapi er godt for fertiliteten. Jeg behandler altid selv fra mens til ægløsning og så holder man pauser fra ægløsning til mens.
Nu er dit sidste barn kun 8 mnd så chancerne for at din krop vil holde en "pause" er der jo, men zoneterapi vil helt sikkert fremme fertiliten og styrke din krop til fremtidig graviditet.
Håber du kan bruge mit svar.

Kh
Jeannette

Jeannette arbejder som zoneterapeut i to forskellige klinikker på Østerbro. Her kan du/dit barn få behandling.

Se Jeanette’s hjemmeside på: www.perzona.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

ano14316

Jeg kan ikke lade være med at tænke om det ikke måske er din krop der trænger til en pause..
Det er godt nok sejt gået at få 3 børn inden for 4 år, men også noget af en belastning for kroppen..
Den trænger måske til at være "ikke gravid".. sover du om natten og sådan noget med 3 små børn, ellers kan din krop jo godt være virkelig stresset..

Anmeld

6. maj 2014

modesty

Og jeg vil også gerne lige påpege at det er noget af et trosspørgsmål at sige at zoneterapi hjælper på at blive gravid. Rigshospitalet har lavet en meget stor undersøgelse (med 30.000 deltagere) om akupunktur som viste at behandlingen ingen effekt havde på at blive gravid. Der er ikke blevet lavet nogle store undersøgelser med statistisk signifikans som viser at zoneterapi fremmer graviditet.

Det er klart at en zoneterapeut siger at det hjælper, men det er altså ikke en endegyldig sandhed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.