Hvor længe gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Moldemine

Mandal skriver:

Hej.. sad lige og kiggede på en anden siden og fandt det her om slimproppen:

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/slimproppen-loesner-sig.htm

tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

CarinaSB

min slimprop gik kl 7.01 lørdag morgen ... og kl 18.25 lå jeg med min dejlig prins på maven

Anmeld

11. august 2009

Mira0911

Den gik mange gange hos mig...

Anmeld

11. august 2009

TbCp

Malouis skriver:

Ja, nu må vi se.. hvad ligger til grund for at du fødte i uge 35+2?? og hvor stor var babyen??

De kunne ikke fortælle mig hvorfor jeg fødte før tid.
Jeg var sygemeldt fra uge 28 pga. for mange og for kraftige plukveer, her fik jeg en vehæmmende pille for at fødslen ikke skulle gå igang. Ved ikke om det har noget med det at gøre.

Liva vejede 2670g og var 48cm vi endte med at ligge 2 (forfærdelige) uger på sygehus hvor hun fik mad igennem sonde fordi hun ikke havde kræfter til at spise selv.
Nu skal jeg selvfølgelig ikke skræmme dig Min søster fødte da hun var i uge 35+3 og de lå kun på sygehuset en lille uge.

Anmeld

11. august 2009

starsofheaven

Malouis skriver:

Godmorgen allesammen, da jeg vågnede her til morgen, opdagede jeg at min slimprop var gået, og har læst at det betyder at man er tæt på fødslen. jeg er i uge 35+1 i dag, og har forventet termin den 14 September... nu vil jeg gerne hører om hvor længe der gik fra jeres slimprop var gået til i havde født (eller fødslen gik i gang), og evt. hvordan i havde det efter slimproppen var gået (kunne i mærke om fødslen var tæt på??
hilsen Maria som er spændt på om der sker noget i dag....

Jeg tabte min den 7 maj og havde termin den 29 maj og fødte den 31 maj.. så der gik lidt tid. Min læge sagde den 7 maj hvor det var sket at jeg ville blive mor inden for 4 dage men intet skete.. så der kan gå tid.

Anmeld

11. august 2009

Mathilde

Min slimprop gik om aftenen d. 12. juli mens jeg havde begyndende veer og jeg fødte dagen efter d. 13. juli kl 16.44....så der gik under 1 døgn

Anmeld

11. august 2009

Nanna1985

Under min første graviditet gik slimproppen over 2 gange.. Havde os tegnblødning i 5 dage, før jeg fik veer.. Så tror ikk du skal regne med at der sker noget  

Anmeld

14. august 2009

CamiRon

Min gik da jeg var 34+0 og jeg fødte da jeg var 39+5 så det er ikk tegn på forestående fødsel...

Anmeld

14. august 2009

mor_sabina

Bastian skriver:

1 døgn, men jeg kender en hvor den gik flere uger før og den gendanner sig bare.

Præcis det samme her. Den gik kl 12 og jeg fødte kl 00.23. Så for mig var det fødselstegn Men jeg vil da tro og håbe at der går en månedstid endnu. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.