Hvor længe gik der fra jeres slimprop var gået til i fødte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.280 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Moldemine

Godmorgen allesammen, da jeg vågnede her til morgen, opdagede jeg at min slimprop var gået, og har læst at det betyder at man er tæt på fødslen. jeg er i uge 35+1 i dag, og har forventet termin den 14 September... nu vil jeg gerne hører om hvor længe der gik fra jeres slimprop var gået til i havde født (eller fødslen gik i gang), og evt. hvordan i havde det efter slimproppen var gået (kunne i mærke om fødslen var tæt på??
hilsen Maria som er spændt på om der sker noget i dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Mca<3

Malouis skriver:

Godmorgen allesammen, da jeg vågnede her til morgen, opdagede jeg at min slimprop var gået, og har læst at det betyder at man er tæt på fødslen. jeg er i uge 35+1 i dag, og har forventet termin den 14 September... nu vil jeg gerne hører om hvor længe der gik fra jeres slimprop var gået til i havde født (eller fødslen gik i gang), og evt. hvordan i havde det efter slimproppen var gået (kunne i mærke om fødslen var tæt på??

Den har intet med fødsel af gøre  Den kan gå mange gange da den gendanner sig selv

Anmeld

11. august 2009

TbCp

Malouis skriver:

Min gik aldrig.... eller jeg opdagede det i hvertfald ikke.
Jeg fødte 35+2.

Håber din lille bebs bliver inde et par uger endnu så den kan blive bagt helt færdig

Anmeld

11. august 2009

Bastian

1 døgn, men jeg kender en hvor den gik flere uger før og den gendanner sig bare.

Anmeld

11. august 2009

Lise

Opdagede aldrig den slimprop. Jeg fødte bare  Men ja, den kan gå flere gange...

Anmeld

11. august 2009

mariamiss6

Jeg så ikke nogen slimprop med min den første, så tror først den kom mens jeg var på sygehuset. for herhjemme havde jeg hverken vandafgang, slimprop, eller tegnblødning. Men på sygehuset noterede de på et tidspunkt at jeg havde lidt tegnblødning, så jeg tor først det skete der....

2. gang gik slimproppen først lidt om aftenen dagen før, og så igen om morgenen, mens jeg havde onde veer, hvor jeg så fødte ham samme formiddag.

Anmeld

11. august 2009

Moldemine

TbCp skriver:

Min gik aldrig.... eller jeg opdagede det i hvertfald ikke.
Jeg fødte 35+2.

Håber din lille bebs bliver inde et par uger endnu så den kan blive bagt helt færdig

Ja, nu må vi se.. hvad ligger til grund for at du fødte i uge 35+2?? og hvor stor var babyen??

Anmeld

11. august 2009

Moldemine

Tusind tak for alle jeres svar..
da jeg ringede til jordmoren for at høre hvorledes jeg skulle forholde mig, sagde hun at jeg skulle tage det med ro og pakke en taske(hvis det skulle ske), og at jeg skulle ringe igen hvis jeg fik ondt, nu går jeg bare og venter og venter..

Anmeld

11. august 2009

Isabels-mor

Hej.. sad lige og kiggede på en anden siden og fandt det her om slimproppen:

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/slimproppen-loesner-sig.htm

Anmeld

11. august 2009

Misjelle

Malouis skriver:

Min slimprop gik 39+0 og 9 timer efter lå jeg med min dejlige søn på maven . Men har også en veninde hvor slimproppen gik 3 gange i løbet af hendes graviditet. For som Tanja skrive kan den sagtens gendannes igen . Tror nu også mere at det var veerne der så småt gik i gang og dermed forløste min slimprop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.