Mooouuuaarrr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Helle30

Ja, sådan lyder det lige for tiden fra snart det ene, snart det andet sted i huset. I starten synes jeg jo, det var sødt, at Sofie sådan kaldte på mig - men nu er jeg begyndt at tænke, at det ikke skal blive en vane. Det er nok den dér med, at "hvis du vil tale med mig, så må du komme herud". Men hvordan skal jeg forklare hende det? - Og SKAL jeg forklare hende det nu, eller kan det vente. Jeg synes ikke, der er noget værre end når forældre stæser afsted til deres børn, når de kalder ét eller andet sted fra. Det har jeg nu heller ikke gjort - jeg har bare svaret JA! - Tror egentlig også, det er det hun synes er sjovt. At hun kan kalde på mig, og så svarer jeg.
Nogen, der oplever det samme?

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Lise

HVER eneste dag!!! MOOOOOOAAAAAAAR, hele tiden og så igen. Nogle gange svarer jeg, andre gange gør jeg ikke. For jeg gider heller ikke løbe huset rundt (selvom det kun er en tredjedel af jeres hus) efter en unge der kalder. Men jeg tror nu også bare det er en leg. Han kan også stå lige ved siden af mig og kalde højt, og når man så kigger på ham griner han og råber endnu højere....

Anmeld

11. august 2009

Sweet1978

Ja helt sikkert både mor og far og det er sødt, men nej vi springer bestemt ikke hvergang svarer bare evt. hvad vil du og så må hun jo sige om der var noget konkret.

Anmeld

11. august 2009

Tynen

Må man svare med hvis der bliver råbt: EEEEEELLLLSSSSEEEE?????!!!

Anmeld

11. august 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Må man svare med hvis der bliver råbt: EEEEEELLLLSSSSEEEE?????!!!

Åhh HAHAHA!! Dét er børne-humor på højt plan!!

Anmeld

11. august 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

Åhh HAHAHA!! Dét er børne-humor på højt plan!!

Det synes Stella også.. Det lille krapyl

Anmeld

11. august 2009

Juniors mor

Helle30 skriver:

Ja, sådan lyder det lige for tiden fra snart det ene, snart det andet sted i huset. I starten synes jeg jo, det var sødt, at Sofie sådan kaldte på mig - men nu er jeg begyndt at tænke, at det ikke skal blive en vane. Det er nok den dér med, at "hvis du vil tale med mig, så må du komme herud". Men hvordan skal jeg forklare hende det? - Og SKAL jeg forklare hende det nu, eller kan det vente. Jeg synes ikke, der er noget værre end når forældre stæser afsted til deres børn, når de kalder ét eller andet sted fra. Det har jeg nu heller ikke gjort - jeg har bare svaret JA! - Tror egentlig også, det er det hun synes er sjovt. At hun kan kalde på mig, og så svarer jeg.
Nogen, der oplever det samme?

- Helle

Ååhhhh jo det kender jeg godt. Julie kalder også på mig hele tiden - også selvom hun står lige ved siden af mig! Tror også hun gør det, fordi hun synes det er sjovt at få en reaktion. Jeg løber ikke ind til hende, men svare hende oftest og beder hende om at komme ind i samme rum som mig, hvis der er noget hun vil fortælle. Tit kommer hun så løbende mens hun stadig råber "moouuuaaar mooouuuar" med et stort smil på læben og så får jeg et stort knus - skønt

Anmeld

12. august 2009

Kaufie

JEP!!

Anmeld

12. august 2009

Louise mortil4

ja her hjemme bliver mooouuuaaa brugt og råbt mange mange mange gange om dagen af alle 3 unger der kan tale, selv nanna lyder som om hun siger moooaaarrr når hun sys at noget er ved at være mega trals. Indrømmer blankt at jeg ikke render efter dem ret tit for de gør det (ihvertfald lærke og liv) fordi de sys det er morsomt at jeg siger ja hva er der når de kalder. De bruger meget tit meget tid på at råbe moar moar moar moar moooaaarrr med et kæmpe smil på læben og øjnene fulde af spilopper. De ved godt alle 3 at vil de noget kan de komme ind til mig hvor jeg så end er også hjælper jeg dem gerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.