Happy_ skriver:
Hej alle,
Jeg har en lille guldklump på 1 måned og 2 dage 
Jeg har ammet min baby de første 3 uger hvor jeg stoppede pga. manglende mælk.
Jeg startede endelig med at supplere ammning med Nan færdigblandet. Det fik han hård mave af. Ammning fungede bare ikke for os så SP rådede os til at vi kun giver ham Allomin grøn syrnet. De første 2 dage er han glad og tilfreds men så begynder han at kynke og være sulten næsten hver 1 1/2 time. Så sker det at Allomin bliver udsolgt alle steder og vi kan slet ikke finde det nogen steder, så vi giver ham NAN pro. Det gør vi i 1 dag og hans mave bliver helt hård. Jeg finder så noget allomin syret som han får en hel pakke af og det går godt, men nu virker han som om han er sulten hele tiden, så ved ikke om vi skal begynde at giv ham NAN pro. Min sp sagde at vi kunne giv ham NAN pro i løbet af dagen og Allomin syret om morgen og aften. Jeg er bare bekymret for hans mave så mit spørgsmål er vel om man kan blande lidt NAN pro og Allomin syret i samme flaske så det både gør ham mæt og arbejder med hans mave?
Nogen erfaringer med det?
Du må ikke blande de to slags sammen...
Du kan godt gøre som din sp siger, give ham en flaske med grøn Allomin morgen og aften og ellers NAN 1 for resten, men ift om det mætter mere end Allomin, det tvivler jeg på
Jeg tænker snarere på om han får nok mad pr måltid -
tømmer han flaskerne? For gør han det skal du måske prøve at lave en lidt større flaske pr gang
Hvis ikke, så giv ham en lille pause pr måltid og prøv at tilbyde igen efter bøvsepause m.v for at se om han blot har brug for længere tid til at blive ordenligt mæt.
Det er dog ikke ualmindeligt at de spiser oftere i perioder da de øger deres mængde og det kan kun gøres på den måde...
Anmeld