hvornår vasket i tøjet til jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Maja_4000

ano14316 skriver:

Jeg er 36+0 og har vasket.. gjorde det for 3 -4 uger siden..

Når jeg har født henter min kæreste barnevogn og lift... Jeg skal være indlagt 2-3 dage og synes at baby skal i liften i stedet for hospitalets krybber da det er liften vi tager med hjem.. men primært vil baby ligge hos mig på hospitalet..

Det er måske et dumt spørgsmål.. Men vil du have barnevognen til at stå inde på stuen så? Mindes de der stuer som meget små hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

ano14316

Maja_4000 skriver:

Det er måske et dumt spørgsmål.. Men vil du have barnevognen til at stå inde på stuen så? Mindes de der stuer som meget små hehe

Ja det var tanken.. Det ville der have været plads til sidst jeg fødte... Og så skal hospitalets seng jo ikke være der... Nu må vi se hvordan det bliver...

Anmeld

4. maj 2014

ano14316

san skriver:

Okay med det lyder også til du lige kan gå hjem så det kan jeg da godt forstå.. Her skal vi ud og køre i en time ca for at komme hjem...

Havde jeg haft barnevogn og lift hjemme, ville jeg have taget liften med..

Men min søn havde vi en autolift og den var "pakket' med hospitals taske og hvad vi skulle have med, så det var bare at smide hele liften i bilen..

Anmeld

5. maj 2014

Levi&LilysMor

san skriver:

Nu er der 2 mdr tilbage indtil lille manden skulle melde sin ankomst, så nu er spørgsmålet bare, hvornår skal jeg begynde at vaske tøjet osv? hvornår gjorde i det?

Tog i jeres lift med da i skulle føde? han kommer jo til at skulle sidde i sin autostol hjem, så ved ikke om jeg skal tage vores lift med.. Og ved de har sådan en lift halløj på sygehuset som de ligger ham i, som jeg kan køre rundt med...

Termin d. 2 juli

Jeg er først begyndt nu og har termin i slutningen af juni  Og maler værelser også! Så slet ikke klar overhovedet endnu... 

Anmeld

5. maj 2014

1234rj

san skriver:

Nu er der 2 mdr tilbage indtil lille manden skulle melde sin ankomst, så nu er spørgsmålet bare, hvornår skal jeg begynde at vaske tøjet osv? hvornår gjorde i det?

Tog i jeres lift med da i skulle føde? han kommer jo til at skulle sidde i sin autostol hjem, så ved ikke om jeg skal tage vores lift med.. Og ved de har sådan en lift halløj på sygehuset som de ligger ham i, som jeg kan køre rundt med...

Termin d. 2 juli

Begyndte 36+ :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.