hvornår vasket i tøjet til jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
14 svar
6 synes godt om
4. maj 2014

san

Nu er der 2 mdr tilbage indtil lille manden skulle melde sin ankomst, så nu er spørgsmålet bare, hvornår skal jeg begynde at vaske tøjet osv? hvornår gjorde i det?

Tog i jeres lift med da i skulle føde? han kommer jo til at skulle sidde i sin autostol hjem, så ved ikke om jeg skal tage vores lift med.. Og ved de har sådan en lift halløj på sygehuset som de ligger ham i, som jeg kan køre rundt med...

Termin d. 2 juli

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
san skriver:

Nu er der 2 mdr tilbage indtil lille manden skulle melde sin ankomst, så nu er spørgsmålet bare, hvornår skal jeg begynde at vaske tøjet osv? hvornår gjorde i det?

Tog i jeres lift med da i skulle føde? han kommer jo til at skulle sidde i sin autostol hjem, så ved ikke om jeg skal tage vores lift med.. Og ved de har sådan en lift halløj på sygehuset som de ligger ham i, som jeg kan køre rundt med...

Termin d. 2 juli

Har netop vasket lidt idag :-) er i uge 36 ! Lift er overflødig - hvis det er nødvendigt, har de en slags kasse på hjul, man ligger baby i :-D

//Mette

Anmeld

4. maj 2014

san

MKBP skriver:

Har netop vasket lidt idag :-) er i uge 36 ! Lift er overflødig - hvis det er nødvendigt, har de en slags kasse på hjul, man ligger baby i :-D

//Mette

ja det var også den jeg mente så den bliver bare hjemme.. måske man bare skulle tage dyne eller tæppe med, så baby vender sig til det, også når han komme med hjem..

Anmeld

4. maj 2014

Swann

Jeg er gået i gang med at vaske i 36+

Og vi tager ikke liften med. 

Anmeld

4. maj 2014

san

tror også bare jeg venter en mdr endnu, det må være tids nok...

Anmeld

4. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Jeg begyndte at vaske tøj for nogle dage siden. Er idag 34+6 

Mht. liften så har jeg virkelig ingen anelse! 
Hvis den kommer med i farten, så kommer den med. Og hvis den ikke kommer med og vi kommer til at mangle den, så er det jo ikke værre end at vi kan få min ekskærestes forældre til at hente den inden de kommer på besøg. 

Anmeld

4. maj 2014

Clisolka

san skriver:

Termin d. 2 juli

Jeg gik i gang med at vaske tøj i løbet af de sidste par uger, så kunne jeg hygge mig med det 

Liften får du ikke brug for på sygehuset, så lad du bare den blive hjemme 

Anmeld

4. maj 2014

Anitta Kristiansen

Jeg begyndte tidligt med at vaske, men er også fordi jeg skal føde hjemme så det er planen at gøre klar til det i barsels perioden og jeg har en dreng i forvejen så hellere have masser af god tid. jeg sørger bare for at det kommer i kommoden med det samme.

Anmeld

4. maj 2014

ano14316

san skriver:

Termin d. 2 juli

Jeg er 36+0 og har vasket.. gjorde det for 3 -4 uger siden..

Når jeg har født henter min kæreste barnevogn og lift... Jeg skal være indlagt 2-3 dage og synes at baby skal i liften i stedet for hospitalets krybber da det er liften vi tager med hjem.. men primært vil baby ligge hos mig på hospitalet..

Anmeld

4. maj 2014

san

ano14316 skriver:

Jeg er 36+0 og har vasket.. gjorde det for 3 -4 uger siden..

Når jeg har født henter min kæreste barnevogn og lift... Jeg skal være indlagt 2-3 dage og synes at baby skal i liften i stedet for hospitalets krybber da det er liften vi tager med hjem.. men primært vil baby ligge hos mig på hospitalet..

Okay med det lyder også til du lige kan gå hjem så det kan jeg da godt forstå.. Her skal vi ud og køre i en time ca for at komme hjem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.