Din løbehistorie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

ann-kristina

hekran skriver:

Samme mål her! Har også besluttet at køre uge 1 igennem i 2 uger. Føler mig slet ikke klar til lange stræk endnu.
Hvor er du sej

Tak skal du have. Selvom jeg er højrød i hovedet når jeg kommer hjem og puster og stønner, så nyder jeg faktisk turene. Og så er det bare en dejlig fornemmelse når man med god samvittighed står under bruseren bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

hekran

Bell'star skriver:

Da jeg i sin tid startede med at løbe (inden jeg blev gravid) løb jeg 1min, gik 5min, løb 1 osv. Og jeg synes det minut føltes som en evighed, det var mega hårdt! Men jeg formåede lige så stille at forbedre mig, og efter nogle måneder kunne jeg løbe 5km uden pause.

Da jeg så blev gravid og led en del af kvalme osv. Droppede jeg ligesom løb igen. Så da jeg efter fødslen skulle igang igen frygtede jeg virkelig, at jeg skulle starte helt forfra igen, meeen det gik dig ikke helt så skidt som jeg frygtede, og nu løber jeg igen 5km uden pause. (Min søn er 8,5mdr)
Har endda udfordret mig selv, og meldt mig til feminas kvindeløb her i maj, for at presse mig selv lidt.

Det var bare lige min historie om, at det sagtens KAN lykkes, selvom det ikke virker sådan når man begynder

Jeeeesus, hvor er du sej! Min søn er også 8,5 mnd (fra 18. august)
Det er meget motiverende at høre din 5 min/ 1 min opstart og om, hvor du er nu!
Det giver mig mod og blod på tanden. Oplevede du f. eks. svage smerter i knæene osv til at starte med?

Anmeld

5. maj 2014

hekran

ann-kristina skriver:

Tak skal du have. Selvom jeg er højrød i hovedet når jeg kommer hjem og puster og stønner, så nyder jeg faktisk turene. Og så er det bare en dejlig fornemmelse når man med god samvittighed står under bruseren bagefter

Jeg har det fuldstændig på samme måde. Hader det og elsker det!
Klapper mig godt nok på skulderen, når jeg kommer hjem

Anmeld

5. maj 2014

Bell'star

hekran skriver:

Jeeeesus, hvor er du sej! Min søn er også 8,5 mnd (fra 18. august)
Det er meget motiverende at høre din 5 min/ 1 min opstart og om, hvor du er nu!
Det giver mig mod og blod på tanden. Oplevede du f. eks. svage smerter i knæene osv til at starte med?

Dejligt at man kan give lidt motivation til andre.
Altså, faktisk så, da jeg startede på løb igen efter graviditet, der fik jeg ondt i mit ene knæ det første stykke tid. men det gik heldigvis efter nogle gange.
Men helt fra start havde jeg ingen problemer med knæene.

Anmeld

7. maj 2014

MorDk

Da jeg begyndte at løbe i januar 2013 (fødte min datter i sep 12) der kunne jeg knapt nok løbe 500 m. Følte jeg skulle dø!

Jeg løb ikke så mange gange for fik ondt. Så droppede det hurtigt igen (desværre) 

1. januar 2014 meldte jeg mig ind i Fitness World. Begyndte at løbe lidt på løbebånd men ramte 2 km. Styrketrænede ved siden af. Men har ikke været i FW siden 01.03.14 men skal snart igang igen. MEN jeg har løbet... og her på min føs'dag den 06.05.14 slog jeg egen rekord og løb 6 km på 37 min og 44 sekunder. Har fået blod på tanden og har fået pulsur og nye løbesko!! ELSKER at løbe nu!!! Mit mål er 10 km. Men lige nu hedder det 5-6 km. og så skal jeg forbedre tiden en smule. 

Hæng i... 

Anmeld

8. maj 2014

lille-fisen

MorDk skriver:

Da jeg begyndte at løbe i januar 2013 (fødte min datter i sep 12) der kunne jeg knapt nok løbe 500 m. Følte jeg skulle dø!

Jeg løb ikke så mange gange for fik ondt. Så droppede det hurtigt igen (desværre) 

1. januar 2014 meldte jeg mig ind i Fitness World. Begyndte at løbe lidt på løbebånd men ramte 2 km. Styrketrænede ved siden af. Men har ikke været i FW siden 01.03.14 men skal snart igang igen. MEN jeg har løbet... og her på min føs'dag den 06.05.14 slog jeg egen rekord og løb 6 km på 37 min og 44 sekunder. Har fået blod på tanden og har fået pulsur og nye løbesko!! ELSKER at løbe nu!!! Mit mål er 10 km. Men lige nu hedder det 5-6 km. og så skal jeg forbedre tiden en smule. 

Hæng i... 

Lækre sko  Må jeg spørge hvilket pulsur du har fået? og hvad du synes om det? 

Har aldrig selv ejet et - men overvejer at investere i et

Anmeld

8. maj 2014

MorDk

lille-fisen skriver:

Lækre sko  Må jeg spørge hvilket pulsur du har fået? og hvad du synes om det? 

Har aldrig selv ejet et - men overvejer at investere i et

Jeg har fået et fra Garmin (der er jo GPS i) Jeg er SÅ glad for det. Garmin Forerunner 110w

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.