Stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

Mie89

Papillon skriver:

Hvilke stofbleer - og hvorfor?

Hvor mange ville du anbefale at starte med? 

Jeg havde købt 52 stofbleer, da jeg havde hørt at man brugte virkelig mange . Jeg var dog lidt skeptisk overfor det .. 

Men jeg må ærlig indrømme at de bliver brugt meget flittigt! Og jeg kunne bestemt ikke nøjes med meget mindre, da jeg ikke lige gider at vaske hver dag .. Vi bruger dem overalt og hele tiden - de er simpelthen guld værd! 

Og mærket tror jeg ikke betyder så meget, vores er købt i Bilka/føtex og de er helt fine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

TNBC

Papillon skriver:

de er guld værd her, og de bliver brugt meget. spisning/bøvsnining, tummytime, skiftning, når hun sover..

Anmeld

3. maj 2014

serinasmor

Vi havde 20 stofbleer hun var gylper så det var ikke nok supplerede op med kokke-viskestykker - købte 10-15 af dem og så gik det fint

Anmeld

3. maj 2014

morpåthurø

Papillon skriver:

Vi har haft dem fra name It- de er bløde og samtidig smarte. Synes også dem fra Føtex og Bilka var okay.

Mine børn har ikke været gylpe børn og vi havde investeret i ca 20 stofbleer til start. Vi har brugt dem som hagesmæk og som underlag når vi har skiftet ble. Derfor har vi alligevel fået dem brugt, men her var 20 rigeligt

Anmeld

3. maj 2014

Hugoline.

Føtex og pippi er gode. De virker meget tynde, men efter et par kogevaske og tumbling bliver de tykke og lækre.

Anmeld

3. maj 2014

Victoria2013

Vil tro vi havde en 30-40 stykker til at starte med og det har været fint for os... men vores datter har så heller ikke gylpet meget. De bliver dog brugt til alt muligt: da jeg ammede til at have under hendes hoved/mund (så jeg ikke behøvede at skifte top hver gang hun kom til at få mælkebad), når hun bliver skiftet, når hun spiser, til at tørre snot og savl med, til at klippe op og bruge til kogtvandsklude osv osv. Man kan virkelig bruge dem til meget, også selvom ens barn ikke gylper det vilde

Vi har lidt blandede - nogle hvide af de dér 10-pak fra Babysam, nogle af dem fra Føtex, nogle af dem fra Pippi... sådan lidt forskelligt. Syntes ikke nogen er bedre end andre, men kan godt lide at have lidt af hvert. Bare husk at vask og tørretumble dem før brug, de krymper lidt sammen men så er de også bare gode og bløde

Jeg har i øvrigt et "system"... de hvide bliver udelukkende brugt til at blive skiftet med og de farvede/mønstrede er til alt muligt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.