Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilke stofbleer - og hvorfor?
Hvor mange ville du anbefale at starte med?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Papillon skriver: Hvilke stofbleer - og hvorfor? Hvor mange ville du anbefale at starte med?
Vi havde nok 30 og det var tilpas. Men vi havde også et gylpebarn, og ingen mulighed for at vaske hjemme.
LinLin skriver: Mener du i stedet for engangsbleer eller dem man bruger som gylpeklud etc.?
Mener du i stedet for engangsbleer eller dem man bruger som gylpeklud etc.?
Som gylpeklude og lignende Troede ikke nogen brugte dem som bleer mere
Vi har købt dem fra Pippi og Mads&Mette stofbleer.
Har nok 25 ca. Regner med at det er nok til en start. Ellers kan man jo altid købe lidt flere hen af vejen
WantingBaby2012 skriver: Vi har købt dem fra Pippi og Mads&Mette stofbleer. Har nok 25 ca. Regner med at det er nok til en start. Ellers kan man jo altid købe lidt flere hen af vejen
Det er rigtig nok Jeg har fået seks i gave, så tænker jeg nok skal have fat i lidt flere snart
Er de med motiver eller særligt lækre? Går ud fra, at der er forskel på kvaliteten
Papillon skriver: Det er rigtig nok Jeg har fået seks i gave, så tænker jeg nok skal have fat i lidt flere snart Er de med motiver eller særligt lækre? Går ud fra, at der er forskel på kvaliteten
De er med motiver, men har hørt at dem fra pippi er lækre.. Vi har købt dem her... Kan ikke lige finde dem fra Mads&Mette, men de er bare købt i Bilka.
Jo det kan man stadig købe Jeg har dog ikke selv brugt dem...Men vi har haft nogle fra bilka og nogle fra babysam - har ikke kunnet mærke forskel på kvalitet, men dem fra babysam kunne man få i mange flotte farver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128