Jeg bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2014

Kay

AnnaKJ skriver:

Det er ikke blevet værre eller noget, men har stadig de der menssmerter, så ved ikke om jeg skal ringe nu?
Føler mig bare til besvær

Jeg havde ringet hvis det var mig... du er ikke til besvær de er der for din og min skyld, for at hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

AnnaK89

UPDATE!

Jordemodercentret havde lukket idag, så blev stillet ind til fødegangen, til en JM, som ikke rigtig vidste hvad hun skulle stille op

Det eneste hun kunne komme på, var at jeg skulle aflevere en urinprøve hos egen læge for tjek for blærebetændelse, da den jo kan give plukveer, men det er jo sådan set ikke plukveer der er problemet, men en blødning og menssmerter, desuden har jeg næsten lige været i 10 dages behandling for blærebetændelse og min egen JM mente i onsdags ikke at det var skyld i mine plukveer, nu hvor jeg lige har været igennem en kur.
Og så sagde hun at så kunne min egen læge jo lige kunne trykke mig lidt på maven

Føler mig som et endnu større spørgsmålstegn nu, for der er jo sådan set ikke rigtig noget jeg kan gøre nu?

Anmeld

2. maj 2014

Ayasmor

AnnaKJ skriver:

Min læge lød meget rolig, og virkede slet ikke bekymret. Så måske jeg bare selv kører det hele op i en spids?
Det er ikke blevet værre, men har fortsat menssmerter, så ville nok bare føle mig til besvær?

Der er garanteret heller ikke noget som helst galt Også derfor jeg prøvede at berolige dig med mit eget forløb lige pt, som ikke har nogen betydning for baby umiddelbart

Du skal endelig ikke føle dig til besvær, for er du utryg så er det jo sådan det er. Ofte kan en lille samtale i telefonen lette lidt på det hele.

Anmeld

2. maj 2014

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

Jeg er 21+3 og har her til morgen fundet ud af at jeg bløder
Da jeg var på toilet var der blod på papiret og det havde dryppet ned i toilettet.
Ringede selvfølgelig til min læge, som sagde at jeg skulle holde øje med om der kom mere, og om der kom klumper og sådan.
Og så skulle jeg slappe af resten af dagen, altså ingen tunge løft eller hovedrengøring osv.
Jeg har gennem de sidste to uger haft mange plukveer og menssmerter, kan det evt. være derfor?

Nogen der oplevet det samme?
Synes straks man fik sådan en træls knude i mave og blev helt ked af det

Bliv tjekket for urinvejsinfektion.. Det giver plukveer.. Det var det der startede blødning ved mig og senere at jeg fødte alt for tidligt..

Anmeld

2. maj 2014

AnnaK89

Bliv tjekket for urinvejsinfektion.. Det giver plukveer.. Det var det der startede blødning ved mig og senere at jeg fødte alt for tidligt..

Tjek lige min update - der står noget omkring blærebetændelse.

Anmeld

2. maj 2014

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

UPDATE!

Jordemodercentret havde lukket idag, så blev stillet ind til fødegangen, til en JM, som ikke rigtig vidste hvad hun skulle stille op

Det eneste hun kunne komme på, var at jeg skulle aflevere en urinprøve hos egen læge for tjek for blærebetændelse, da den jo kan give plukveer, men det er jo sådan set ikke plukveer der er problemet, men en blødning og menssmerter, desuden har jeg næsten lige været i 10 dages behandling for blærebetændelse og min egen JM mente i onsdags ikke at det var skyld i mine plukveer, nu hvor jeg lige har været igennem en kur.
Og så sagde hun at så kunne min egen læge jo lige kunne trykke mig lidt på maven

Føler mig som et endnu større spørgsmålstegn nu, for der er jo sådan set ikke rigtig noget jeg kan gøre nu?

Jeg havde nærmest konstant blærebetændelse.. Også selvom jeg havde været på antibiotika.. Der gik en uge el. to, så var den der igen..

Anmeld

2. maj 2014

mortilfreja

AnnaKJ skriver:

UPDATE!

Jeg havde ikke taget til takke med den forklaring!

Ring til din læge igen og bed om en scanning

Anmeld

2. maj 2014

Karla

AnnaKJ skriver:

UPDATE!

Jeg blødte også deromkring, og havde mange plukveer hele tiden. Ringede til lægevagten og blev sendt til scanning. Alt var fint. Dog var min livmoderhals lidt afkortet, og blev scannet flere gange for at holde øje med det. Har også blødt flere gange pga. en blærebetændelse, som ikke ville gå væk.

Så ville da mene, at du både skal scannes, for at tjekke livmoderhalsen og tjekkes for blærebetændelse. En blærebetændelse kan give så kraftige plukveer, at livmoderhalsen afkortes.

Anmeld

3. maj 2014

Mama2012

AnnaKJ skriver:

UPDATE!

Ej, det er simpelthen ikke i orden!!! Du skal ikke gå og være nervøs, føle, at du er til besvær eller bløde og have ondt!!!

Jeg synes du skal ringe til fødegangen igen og fortælle PRÆCIS hvilke symptomer du har og hvordan du har det indeni hovedet også.

Det kan sagtens være ingenting, men hellere ringe en gang for meget en en for lidt...

Angående UVi så synes jeg også du skal aflevere en urinprøve og blive tjekket igen, man er ekstra modtagelig under graviditet og det kan altså forårsage plukveer og for tidlig fødsel. Du kan evt få forebyggende behandling, hvis der har været mange UVIer gennem graviditeten

for at alt er ok

Anmeld

3. maj 2014

melila

AnnaKJ skriver:

Jeg er 21+3 og har her til morgen fundet ud af at jeg bløder
Da jeg var på toilet var der blod på papiret og det havde dryppet ned i toilettet.
Ringede selvfølgelig til min læge, som sagde at jeg skulle holde øje med om der kom mere, og om der kom klumper og sådan.
Og så skulle jeg slappe af resten af dagen, altså ingen tunge løft eller hovedrengøring osv.
Jeg har gennem de sidste to uger haft mange plukveer og menssmerter, kan det evt. være derfor?

Nogen der oplevet det samme?
Synes straks man fik sådan en træls knude i mave og blev helt ked af det

Min jordmoder fortalte mig at hvis der var noget med maven eller smerter/blødninger skullr jeg ringe til fødegangen eller til hende. Og ikke til lægen. Så jeg ville ikke tøve med at ringe. At du går og er nervøs og urolig stresser også dit lille pus i maven. Så hellere få ro på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.