AnnaKJ skriver:
UPDATE!
Jordemodercentret havde lukket idag, så blev stillet ind til fødegangen, til en JM, som ikke rigtig vidste hvad hun skulle stille op 
Det eneste hun kunne komme på, var at jeg skulle aflevere en urinprøve hos egen læge for tjek for blærebetændelse, da den jo kan give plukveer, men det er jo sådan set ikke plukveer der er problemet, men en blødning og menssmerter, desuden har jeg næsten lige været i 10 dages behandling for blærebetændelse og min egen JM mente i onsdags ikke at det var skyld i mine plukveer, nu hvor jeg lige har været igennem en kur.
Og så sagde hun at så kunne min egen læge jo lige kunne trykke mig lidt på maven

Føler mig som et endnu større spørgsmålstegn nu, for der er jo sådan set ikke rigtig noget jeg kan gøre nu?
Ej, det er simpelthen ikke i orden!!! Du skal ikke gå og være nervøs, føle, at du er til besvær eller bløde og have ondt!!!
Jeg synes du skal ringe til fødegangen igen og fortælle PRÆCIS hvilke symptomer du har og hvordan du har det indeni hovedet også.
Det kan sagtens være ingenting, men hellere ringe en gang for meget en en for lidt...
Angående UVi så synes jeg også du skal aflevere en urinprøve og blive tjekket igen, man er ekstra modtagelig under graviditet og det kan altså forårsage plukveer og for tidlig fødsel. Du kan evt få forebyggende behandling, hvis der har været mange UVIer gennem graviditeten
for at alt er ok
Anmeld