Jeg bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2014

Ayasmor

Jeg er selv 20+6 i dag. Da jeg var 17+ fik jeg pludselig ondt og var indlagt natten over. Ugen efter begynder jeg at få mange og kraftige plukveer og derefter pletblødning. Jeg er dog blevet undersøgt på kryds og tværs og de har intet kunne finde andet end en sund og rask baby. Har ydermere fået scannet livmoderhalsen pga. De mange plukveer og er også sygemeldt fra arbejdet pga. Komplikationer.
Jeg kan godt forstå, at du bliver utryg. Kan du evt. Ringe til lægen og nævne, at det fortsat er status quo men, at du altså er meget utryg ved situationen når du nu også har haft plukveer og menssmerter op til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Lilje82

Jeg ville også bare forsøge at ringe til fødegangen og hører ad. Kram til dig.

Anmeld

2. maj 2014

AnnaK89

Kay skriver:

Kan godt forstå du er nervøs

Jeg ville prøve at ring til Jm eller til fødegangen også selvom du ikke er tilknyttet der endnu... men de bør kunne give dig nogle gode råd om hvad du skal gøre og hvem du skal kontakte 

Jeg ville ikke bare kunne kigge mig og vente på mm der kom mere... 

Det er ikke blevet værre eller noget, men har stadig de der menssmerter, så ved ikke om jeg skal ringe nu?
Føler mig bare til besvær

Anmeld

2. maj 2014

AnnaK89

Ayasmor skriver:

Jeg er selv 20+6 i dag. Da jeg var 17+ fik jeg pludselig ondt og var indlagt natten over. Ugen efter begynder jeg at få mange og kraftige plukveer og derefter pletblødning. Jeg er dog blevet undersøgt på kryds og tværs og de har intet kunne finde andet end en sund og rask baby. Har ydermere fået scannet livmoderhalsen pga. De mange plukveer og er også sygemeldt fra arbejdet pga. Komplikationer.
Jeg kan godt forstå, at du bliver utryg. Kan du evt. Ringe til lægen og nævne, at det fortsat er status quo men, at du altså er meget utryg ved situationen når du nu også har haft plukveer og menssmerter op til?

Min læge lød meget rolig, og virkede slet ikke bekymret. Så måske jeg bare selv kører det hele op i en spids?
Det er ikke blevet værre, men har fortsat menssmerter, så ville nok bare føle mig til besvær?

Anmeld

2. maj 2014

Mathilde

Jeg blødte omkring samme tid som dig og skulle møde op i akut modtagelsen med det samme. Bliv skannet og undersøgt indvendigt af en gynækolog.

Alt var dog fint og i dag er jeg 40+0, så lillemanden holder godt fast derinde.

Håber du også slipper med forskrækkelsen

Blødte for resten også i uge 17, da jeg ventede min datter. Også helt ufarlig blødning den gang.

Anmeld

2. maj 2014

AnnaK89

Lilje82 skriver:

Jeg ville også bare forsøge at ringe til fødegangen og hører ad. Kram til dig.

Tak for kram.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg føler for at gøre - blødningen er ikke blevet værre, men har stadig menssmerter, men tror bare jeg ville føle mig til besvær

Anmeld

2. maj 2014

M&J87

AnnaKJ skriver:

Tak for kram.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg føler for at gøre - blødningen er ikke blevet værre, men har stadig menssmerter, men tror bare jeg ville føle mig til besvær

RING TIL jordemoder! Mens smerter og blødning skal tages alvorligt.

Anmeld

2. maj 2014

tarkoflen

AnnaKJ skriver:

Tak for kram.

Du er ikke til besvær! Det er ikke godt for hverken dig eller baby at du går rundt og er nervøs!

Ring til din jm, om ikke andet får du fat i en sekretær, som kan få din jm til at ringe tilbage eller give dig en tid hos en anden jm.

Anmeld

2. maj 2014

Lise

Jeg blødte en del under min første graviditet, og jeg fik af vide at jeg skulle ringe til dem (fødegangen) HVER gang, og de tjekkede mig HVER gang. Det virkede lidt fjollet da det var sket nogle gange, men better safe than sorry

Så ring til en jordemoder eller fødegangen, og hør hvad de synes.

Anmeld

2. maj 2014

lenemor77

AnnaKJ skriver:

Tak for kram.

Syntes du skulle ringe til fødegangen og få en snak. Det værste der kan ske er at de ikke vil se dig... Tilgengæld vil du aldrig tilgive dog selv, hvis du ikke reagerer og noget (Gud forbyde det) går galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.