Et makeup spørgsmål til dullerne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor i Aarhus skriver:

Måske du kunne have gavn af en primer. Min er fra Lancome, så den er sikkert fuld af parfume og parabener - men den er god :-)

Hvis der ikke er en helseforretning i nærheden, kan du prøve på nettet.  

Hvad gør den som en alm creme ikke gør? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Studerendemor

Mor11 skriver:

En primer gør det ikke ud for creme. Cremen skal stadig på og derefter primer. Primer gør huden "klar" til foundation, pudder eller hvad man bruger. Makeup'en bliver meget pænere, og holder meget længere. 

Anmeld

2. maj 2014

Studerendemor

Mor11 skriver:

Du kan evt. prøve en i Matas og se om det virker, inden du køber en. Der findes sikkert en variant, til det du søger :-)

Anmeld

2. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor i Aarhus skriver:

En primer gør det ikke ud for creme. Cremen skal stadig på og derefter primer. Primer gør huden "klar" til foundation, pudder eller hvad man bruger. Makeup'en bliver meget pænere, og holder meget længere. 

Men jeg har ikke problemer med at få makeuppen pæn, jeg har problemer med at få min base (concealer og Foundation) til at tørre, så efterfølgende blush eller lign kan ligge pænt ovenpå det. Og så jeg ikke ser helt fedtet ud. 

Anmeld

2. maj 2014

Studerendemor

Mor11 skriver:

Men jeg har ikke problemer med at få makeuppen pæn, jeg har problemer med at få min base (concealer og Foundation) til at tørre, så efterfølgende blush eller lign kan ligge pænt ovenpå det. Og så jeg ikke ser helt fedtet ud. 

Det er jeg med på :-) Jeg forslår en primer, fordi det kan man også bruge den til. 

Jeg svarede på, hvad en primer er ifht. creme. 

Anmeld

2. maj 2014

Sandratoft

Mor11 skriver:

Ved du hvad den hedder?

http://www.clinique.com/product/1607/6271/Makeup/Powders/Blended-Face-Powder-and-Brush/index.tmpl 

den her tror den koster 250 i matas eller magasin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.