Et makeup spørgsmål til dullerne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
15 svar
6 synes godt om
1. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Sagen er den at jeg har en træls fedtet hud! Alt Foundation/bb cream osv tørrer nærmest aldrig på min hud, så blush, solpudder osv ligger sig ikke ret pænt  Så jeg søger en løs farveløs pudder til at "sætte" min foundation med. Noget der matterer og virkelig holder længe, så jeg ikk er helt skinnende i panden og på næsen efter 1 time  

Og nårh ja, jeg er gravid, så det skal også være uden parfume og parabener  

nogen bud?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Sandratoft

Mor11 skriver:

Sagen er den at jeg har en træls fedtet hud! Alt Foundation/bb cream osv tørrer nærmest aldrig på min hud, så blush, solpudder osv ligger sig ikke ret pænt  Så jeg søger en løs farveløs pudder til at "sætte" min foundation med. Noget der matterer og virkelig holder længe, så jeg ikk er helt skinnende i panden og på næsen efter 1 time  

nogen bud?? 

Jeg bruger en løs pudder fra clinique der er farveløs og gør huden mat. Og så er den jo helt uden parfume osv.

Anmeld

1. maj 2014

FruK

Jeg bruger også en clinique og er rigtig glad for den. 

Anmeld

1. maj 2014

Kindfed

Tromborgs mineral foundation (som er i pudderform)

Anmeld

1. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sandratoft skriver:

Jeg bruger en løs pudder fra clinique der er farveløs og gør huden mat. Og så er den jo helt uden parfume osv.

Ved du hvad den hedder?

Anmeld

2. maj 2014

M &.I

Mor11 skriver:

nogen bud?? 

Jeg går meget med makeup, brug crem før Foundation, min produkt er Mac og elsker Mac . kender ikke til andre ... da jeg var gravid gik jeg også meget med makeup, mit barn har det fint  

Anmeld

2. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Stolt Mor skriver:

Jeg går meget med makeup, brug crem før Foundation, min produkt er Mac og elsker Mac . kender ikke til andre ... da jeg var gravid gik jeg også meget med makeup, mit barn har det fint  

Bruger altid creme først, ellers bliver foundationen ikke pæn. Men det gør egentlig samtidig problemet med at det aldrig tørrer, større.  

Jeg er ikke bange for make up under graviditet, for jeg bruger alligevel kun produkter uden "snavs" i forvejen.

Anmeld

2. maj 2014

Zelinasmor

Det er altid bedst at ligge en dagcreme under sin Foundation. I dit tilfælde en dagcreme til fedtet hud. Jeg ved selv hvor vigtigt make up er for mig, men hvis man har fedtet eller meget uren hud burde man holde sig fra Foundation og pudder mm. Det forværre ofte problemet og din hud kan ikke ånde ordentligt. Heller ikke selvom man bruger de dyre produkter.

Anmeld

2. maj 2014

Studerendemor

Mor11 skriver:

nogen bud?? 

Måske du kunne have gavn af en primer. Min er fra Lancome, så den er sikkert fuld af parfume og parabener - men den er god :-)

Hvis der ikke er en helseforretning i nærheden, kan du prøve på nettet.  

Anmeld

2. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Zelinasmor skriver:

Det er altid bedst at ligge en dagcreme under sin Foundation. I dit tilfælde en dagcreme til fedtet hud. Jeg ved selv hvor vigtigt make up er for mig, men hvis man har fedtet eller meget uren hud burde man holde sig fra Foundation og pudder mm. Det forværre ofte problemet og din hud kan ikke ånde ordentligt. Heller ikke selvom man bruger de dyre produkter.

Jeg kan bare ikke undvære det da min hud er meget rød naturligt  Især på næsen  

Men det er lidt underligt, for selv creme og makeup specielt til fedtet hud, tørrer ikke på mig.  

Jeg får heldigvis ikke uren hud af at bruge makeup, men gør også meget ud af at rense ansigtet ordenligt hver dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.