Sov ikke middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Moaren skriver:

Det kunne godt tyde på det. Syntes bare det er utroligt hvis en lille morgenlur fra 8.30-9 kan "ødelægge" middagsluren og igår sov han en lille halv time til morgen og 2,5 time til middag, så jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro. Fyren er også ved at få tænder lige i øjeblikket og der er muligvis skoldkopper på vej, så der kan være mange årsager til det. Syntes bare det er MEGET længe for sådan en lille fyr at være vågen 

Hvis han kun tager 30 min om formiddagen, tror jeg nu godt han kan undvære det er vist ret gennemsnitligt at de dropper formiddagssøvnen ved 11-12 mdr gjorde min også. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

moaren

Mor11 skriver:

Hvis han kun tager 30 min om formiddagen, tror jeg nu godt han kan undvære det er vist ret gennemsnitligt at de dropper formiddagssøvnen ved 11-12 mdr gjorde min også. 

Han kan muligvis godt sove mere, men bliver vækket senest kl. 9, så hvis han først falder i søvn kl. 8.30, så bliver det kun til den halve time. 

Anmeld

2. maj 2014

Masig

Moaren skriver:

Det er jo også bare super spændende at gå i dagpleje, men lur skal man altså have når man kun er 1 år 

Måske vi skulle droppe morgenlur, men han vågner omkring kl.  6, så syntes bare det er lang tid han skal være vågen. På den anden side, når han kan klare den fra kl. 9-19 uden at lukke øjnene, så burde det andet kunne lade sig gøre 

Jeg synes I skal prøve at droppe formiddagsluren i noget tid... Han skal jo lige vænne sig til det, men tror sagtens det kan lade sig gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.