HJÆÆLP er det synsbedrag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
22 svar
3 synes godt om
1. maj 2014

Anonym trådstarter

Har netop testet, er det bare mig eller er der en streg? Ville kun være 3+5 nu hvis det er... Men er den der ikke???

testen er målt inden for 3 min

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Anonym trådstarter

Der er gået lidt flere minutter, men endnu ikke de 10 min som der står som max... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2014

SHERO

Jeg tør godt sige tillykke...,den er mere positiv end min den første test

Anmeld

1. maj 2014

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Jeg tør godt sige tillykke...,den er mere positiv end min den første test

Oh shit... Er så glad, vi har ikke prøvet længe (dette er første cyklus) men vores datter kom i første hug så man havde jo håbet... 

Ved du om man kan se en tydligere test allerede imorgen? Eller skal jeg trække den for at være sikker? 

Og tak 

Anmeld

1. maj 2014

Mor til F

Jeg ser 2 streger, så må den være god nok

Anmeld

1. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Jeg ser 2 streger, så må den være god nok

Tusind tak for dit svar, synes den er blevet endnu tydligere nu... Så nu tør jeg selv tro på... 

Anmeld

1. maj 2014

SHERO

Anonym skriver:

Oh shit... Er så glad, vi har ikke prøvet længe (dette er første cyklus) men vores datter kom i første hug så man havde jo håbet... 

Ved du om man kan se en tydligere test allerede imorgen? Eller skal jeg trække den for at være sikker? 

Og tak 

Jeg ville vente et par dage, jeg kom til at tage en test dagen efter der ikke var ligeså tydelig, så blev bare bekymret,en urinen et ko aldrig lige koncentreret. Så vent hellere 2-3 dage :

stort tillykke

Anmeld

1. maj 2014

Mor til F

Du kan jo altid tage en ekstra g test,  men jeg ville vente til 2 dage efter den første. 

Kan godt forstå du er glad - du ønsker dig et barn mere, og det ser ud til at den er der

Havde selv en MA i september med tvillinger  Fik medicin, da min krop udskilte meget langsomt.

HCG faldt til under 10, den 18.10.13 og skulle så vente 4-8 uger på min mens.

Efter 2 uger får jeg jag og smerter i venstre side.

Den 11.11.13 siger min kæreste,  jeg tror du er gravid, tester, den er negativ. 

18.11.13 får jeg ondt i lænden og tænker det kan være æl, æl test er positiv så vi hygger os. Vi blev enige om at fortsætte projekt baby,  lige så snart,  blødning efter MA stoppede. Så vi har sexet siden 06.10.13.

Den 28.11.13 føler jeg mig så meget gravid,  at jeg tester om eftermiddagen - der er 2 ild røde streger efter 20 sek. 

Jeg går i chok og tænker at det ikke er sandt - synes det er meget hurtigt at teste positiv igen.

19.12.13 får jeg en TS,  som viser en fin lille baby med hjerteblink, 2 arme og 2 ben. Kæresten og jeg sidder med tårer i øjnene og kan ikke forstå det. 

Jeg er 8+6 den dag Dagen efter er vi til 1. lægeundersøgelse.

Idag er jeg 27+6 og venter en sund og rask lille pige - hun følges dog med vægtscanning fra næste uge, da de mener hun er en lille en. 

Er selv født ved AKS 7 uger før termin og vejede ca 1700 g. Blev meget syg og opereret - derfor skal de sikre, at min sygdom ikke påvirker min prinsesse i maven

Det blev meget langt og rodet, og ved ikke engang hvorfor jeg skriver alt det her..

Anmeld

1. maj 2014

Frk.S

Jeg ser 2 streger - stort tillykke. 

Anmeld

1. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Du kan jo altid tage en ekstra g test,  men jeg ville vente til 2 dage efter den første. 

Kan godt forstå du er glad - du ønsker dig et barn mere, og det ser ud til at den er der

Havde selv en MA i september med tvillinger  Fik medicin, da min krop udskilte meget langsomt.

HCG faldt til under 10, den 18.10.13 og skulle så vente 4-8 uger på min mens.

Efter 2 uger får jeg jag og smerter i venstre side.

Den 11.11.13 siger min kæreste,  jeg tror du er gravid, tester, den er negativ. 

18.11.13 får jeg ondt i lænden og tænker det kan være æl, æl test er positiv så vi hygger os. Vi blev enige om at fortsætte projekt baby,  lige så snart,  blødning efter MA stoppede. Så vi har sexet siden 06.10.13.

Den 28.11.13 føler jeg mig så meget gravid,  at jeg tester om eftermiddagen - der er 2 ild røde streger efter 20 sek. 

Jeg går i chok og tænker at det ikke er sandt - synes det er meget hurtigt at teste positiv igen.

19.12.13 får jeg en TS,  som viser en fin lille baby med hjerteblink, 2 arme og 2 ben. Kæresten og jeg sidder med tårer i øjnene og kan ikke forstå det. 

Jeg er 8+6 den dag Dagen efter er vi til 1. lægeundersøgelse.

Idag er jeg 27+6 og venter en sund og rask lille pige - hun følges dog med vægtscanning fra næste uge, da de mener hun er en lille en. 

Er selv født ved AKS 7 uger før termin og vejede ca 1700 g. Blev meget syg og opereret - derfor skal de sikre, at min sygdom ikke påvirker min prinsesse i maven

Det blev meget langt og rodet, og ved ikke engang hvorfor jeg skriver alt det her..

Det lyder da også som et forløb med mange op og nedture...

og derfor har man brug for at snakke om det, så det er helt okay 

Tak for dit svar, jeg køber en test i dag og prøver igen i weekenden for at være helt sikker 

Har haft nogle symptomer op til så tør godt at tro på det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.