Du kan jo altid tage en ekstra g test, men jeg ville vente til 2 dage efter den første.
Kan godt forstå du er glad - du ønsker dig et barn mere, og det ser ud til at den er der 
Havde selv en MA i september med tvillinger
Fik medicin, da min krop udskilte meget langsomt.
HCG faldt til under 10, den 18.10.13 og skulle så vente 4-8 uger på min mens.
Efter 2 uger får jeg jag og smerter i venstre side.
Den 11.11.13 siger min kæreste, jeg tror du er gravid, tester, den er negativ.
18.11.13 får jeg ondt i lænden og tænker det kan være æl, æl test er positiv så vi hygger os. Vi blev enige om at fortsætte projekt baby, lige så snart, blødning efter MA stoppede. Så vi har sexet siden 06.10.13.
Den 28.11.13 føler jeg mig så meget gravid, at jeg tester om eftermiddagen - der er 2 ild røde streger efter 20 sek.
Jeg går i chok og tænker at det ikke er sandt - synes det er meget hurtigt at teste positiv igen.
19.12.13 får jeg en TS, som viser en fin lille baby med hjerteblink, 2 arme og 2 ben. Kæresten og jeg sidder med tårer i øjnene og kan ikke forstå det.
Jeg er 8+6 den dag
Dagen efter er vi til 1. lægeundersøgelse.
Idag er jeg 27+6 og venter en sund og rask lille pige - hun følges dog med vægtscanning fra næste uge, da de mener hun er en lille en.
Er selv født ved AKS 7 uger før termin og vejede ca 1700 g. Blev meget syg og opereret - derfor skal de sikre, at min sygdom ikke påvirker min prinsesse i maven 
Det blev meget langt og rodet, og ved ikke engang hvorfor jeg skriver alt det her..