en upser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2014

Anonym trådstarter

tror den eneste grund til han ikke vil ha flere børn er at han har de 2 fra tidligere forhold..

han siger at han hoved ikke kan rumme at ha børn med 2 forskellige hvis vi så også går fra hinanden.. (det har han sagt for 6 mdr siden)

har ingen anelse om hvordan han vil reagere, men må tage snakken med ham idag når han kommer hjem .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Tinkabel

Anonym skriver:

tror den eneste grund til han ikke vil ha flere børn er at han har de 2 fra tidligere forhold..

han siger at han hoved ikke kan rumme at ha børn med 2 forskellige hvis vi så også går fra hinanden.. (det har han sagt for 6 mdr siden)

har ingen anelse om hvordan han vil reagere, men må tage snakken med ham idag når han kommer hjem .

Ja det kan godt virke lidt for meget for en mand. Ligesom min ikke kan rumme at få et nu.

Men tror når i får snakket om det og han får det synket lidt så skal det nok gå

Anmeld

2. maj 2014

VIPpigen

Anonym skriver:

Husk at give ham tid... Det er en stor kamel at sluge, og specielt når far virkelig ikke ønsker flere. Vi tog til en tidlig scanning, jeg havde brug for at se om der var liv, og samtidig havde jeg brug for at far kunne forstå det var rigtigt, at der virkelig lå et lille liv derinde... Han var utrolig afvisende selv over for scanningen... Dagen efter satte jeg ham på plads, at nu måtte han tage sig sammen, ellers skred jeg med vores datter, og ufødte barn, og han B lev weekendfar...

giv ham tid, men han må ikke lade sin vrede og irritation gå udover hverken dig, eller hans børn han har i forvejen...

og forholdet er hvad man selv gør det til efter man har fået børn også... 

Anmeld

2. maj 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

tusind tak for jeres svar

er hamrende nervøs men må hellere få taget snakken.

håber for alt i verden ikke at han smutter, det ville knuse mig fuldstændig men må jo acceptere at det er det han vil hvis jeg vil beholde barnet..

kryds fingre i weekenden for mig

for dig.

Det er nogle rigtig gode svar du har fået, mit råd at gøre det der føles rigtig for dig

Jeg ønsker dig det bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.