Tanja.. skriver:
Jeg er bestemt ikke afklaret
Vores forhold havde været godt men halvanden måned inden han døde blev vi uvenner og blev aldrig gode venner igen . Jeg kan slet ikke tage billed albummet frem endnu .. Der er så mange ting jeg gerne ville have sagt og talt med ham om ,, Det er lidt svært at være i et nyt forhold når sådan noget sker fordi man syntes det er lidt forbudt at sørge for meget
Åh det er så forfærdeligt!

Jeg var heldigvis i den situation, at vi kunne snakke frit sammen, jeg kunne dog ikke sige alt hvad jeg ville for det gjorde ham for ked af det, men så sendte jeg smser til ham istedet, hvor jeg skrev hvor meget jeg elskede og beundrede ham, hvor stærk en mand han var osv...
Jeg fik ikke sagt alt hvad jeg ville sige, men jeg ved at han godt vidste hvad jeg mente alligevel og det gør mig rolig..
Min kæreste har været meget åben overfor min sorg, som han siger "kan han ikke sætte sig ind i hvordan jeg har det, men det behøver han heller ikke for at støtte mig". Hans egen ex. har prøvet at ødelægge det for ham, ved f.eks. at sige "Når hun kan være så ulykkelig over sin ex, elsker hun ikke dig. Det ved jeg som kvinde" og andre lede ting, men han har heldigvis ikke taget det til sig, og stolede på at min kærlighed til min ex. var som min bedste ven og den jeg havde til ham var som min kæreste..
Hvordan tager din mye mand det når du er ked af det?
Anmeld