junior seng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2014

Mor til Ella

Kay skriver:

ja... mit planlægger gen er foralvor begyndt at slå ind...

vi har jo Elna fra august 12 og venter lillesøster til oktober...

planen er jo egentlig at lillesøster skal "arve" Elnas tremme seng... og Elna så skal havde en junior seng... men er det fortidligt at hun skal over i en junior som 2 år og 4 måneder (til jul)  eller skulle vi allerede gør det til hendes føsdag? 

hun ligger bare stadig så uroligt og er bange for hun vil falde ud... især fordi vi planlægger at hun skal havde sådan en mellem høj seng, da vi pt bor på 54 kvm.

ja det er jo ikke planen vi skal blive boende... men nu har vi ledt efter noget større der opfylder vores få krav i 2 år, så jeg er ikke just optimistisk... vi har tre krav, der skal være have/stor altan, det skal ligge her i området, og den skal ikke være mega dyr... og det er jo så åbenbart tæt på umuligt... 

men ja indtil videre 54 kvm. 2 voksne 1 barn og 1 på vej... 

kan i anbefale en mellemhøj junior seng?

og hvornår ville i vælge at rykke hende i ny seng?

vi skal i princippet først bruge tremmesengen til lille søster til januar/februar hvis hun vokser lige så hurtigt som Elna... da vi har vugge indtil da... 

nogle gode råd? 

Jeg har faldt at Ella skal have junior seng i weekenden, da jeg vil tage kampen her i de 6 uger før lillesøster kommer( hvis det da bliver en kamp)

Både fordi jeg ikke vil ende med to børn der dels ikke sover om natten, men også fordi jeg ikke vil have Ella skal have følelsen af at lillesøster "tager" hendes seng.

Hun kommer selv med ud og finde den, men den jeg tror det bliver er fra Bilka da den ikke er alt for åben

Så i weekenden og Ella er jo så 2 år og 2 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

serinasmor

Serina fik junior seng da hun blev 2 år ... En alm højde dog ... Hun havde sengehest på indtil for 2 mdr siden ... Hun er aldrig faldet ud... Nu hvor sengehesten er væk stikker dynen dog tit af ... En sengehest kan købes i ikea til få penge

Hvis elna ellers er god til stiger ville jeg godt turde halvhøj juniorseng nu

Anmeld

30. april 2014

Kay

Mor til Ella skriver:

Jeg har faldt at Ella skal have junior seng i weekenden, da jeg vil tage kampen her i de 6 uger før lillesøster kommer( hvis det da bliver en kamp)

Både fordi jeg ikke vil ende med to børn der dels ikke sover om natten, men også fordi jeg ikke vil have Ella skal have følelsen af at lillesøster "tager" hendes seng.

Hun kommer selv med ud og finde den, men den jeg tror det bliver er fra Bilka da den ikke er alt for åben

Så i weekenden og Ella er jo så 2 år og 2 mdr

Har godt tænkt tanken om vi evt skulle gøre det når hun bliver 2 og så pakke tremmersengen væk så hun glemmer det var hendes

Anmeld

30. april 2014

Kay

serinasmor skriver:

Serina fik junior seng da hun blev 2 år ... En alm højde dog ... Hun havde sengehest på indtil for 2 mdr siden ... Hun er aldrig faldet ud... Nu hvor sengehesten er væk stikker dynen dog tit af ... En sengehest kan købes i ikea til få penge

Hvis elna ellers er god til stiger ville jeg godt turde halvhøj juniorseng nu

Hun er super god til stige... hun kravler selv op på puslebordet på en stige og skubber selv trip trap stolen over til køkkenbordet for at bruge den som stige når hun vil være med i køkkenet... men ja sengehest selvfølgelig 

Anmeld

30. april 2014

spj

Min datter kom i halvhøj seng da hun var 2,5. Hun er aldrig faldet ud eller ned af den. I starten turde hun dog ikke kravle ned af stigen alene, (altså den første uge max) men det gjorde jo bare at hun ikke kom rendende ind om aften

Jeg var også nervøs for at hun skulle falde ned, fordi hun kom direkte fra tremmeseng.

Hun fik sengen da lillebror ikke kunne være i vuggen mere, så han overtog tremmesengen. Hun synes bare det var sejt at få en ny seng og var meget stolt over at hun kunne give sin gamle seng til lillebror.

Anmeld

30. april 2014

Kay

Stolt Mor skriver:

Nej det er det ikke, synes det er for stor , det er sådan at han har tremmeseng som kan laves til alm seng... 

Det kan Elnas egentlig også... men vi ville jo gerne kunne bruge den til lillesøster  

Overvejer dog at tage siden af en af dagene og putte sangehest for at forberede hende på det...

Anmeld

30. april 2014

Aabye

Min nu 3 årige fik pillet siden af hans tremmeseng da han var 18 mdr.. Han fik så en halvhøj seng fra hoppekids da han blev 3. Han kunne sagtens ha fået en før. Der er jo sengehest på så de ikke falder ud.. Og han er SUPER glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.