junior seng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
16 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2014

Kay

ja... mit planlægger gen er foralvor begyndt at slå ind...

vi har jo Elna fra august 12 og venter lillesøster til oktober...

planen er jo egentlig at lillesøster skal "arve" Elnas tremme seng... og Elna så skal havde en junior seng... men er det fortidligt at hun skal over i en junior som 2 år og 4 måneder (til jul)  eller skulle vi allerede gør det til hendes føsdag? 

hun ligger bare stadig så uroligt og er bange for hun vil falde ud... især fordi vi planlægger at hun skal havde sådan en mellem høj seng, da vi pt bor på 54 kvm.

ja det er jo ikke planen vi skal blive boende... men nu har vi ledt efter noget større der opfylder vores få krav i 2 år, så jeg er ikke just optimistisk... vi har tre krav, der skal være have/stor altan, det skal ligge her i området, og den skal ikke være mega dyr... og det er jo så åbenbart tæt på umuligt... 

men ja indtil videre 54 kvm. 2 voksne 1 barn og 1 på vej... 

kan i anbefale en mellemhøj junior seng?

og hvornår ville i vælge at rykke hende i ny seng?

vi skal i princippet først bruge tremmesengen til lille søster til januar/februar hvis hun vokser lige så hurtigt som Elna... da vi har vugge indtil da... 

nogle gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

M &.I

Kay skriver:

ja... mit planlægger gen er foralvor begyndt at slå ind...

vi har jo Elna fra august 12 og venter lillesøster til oktober...

planen er jo egentlig at lillesøster skal "arve" Elnas tremme seng... og Elna så skal havde en junior seng... men er det fortidligt at hun skal over i en junior som 2 år og 4 måneder (til jul)  eller skulle vi allerede gør det til hendes føsdag? 

hun ligger bare stadig så uroligt og er bange for hun vil falde ud... især fordi vi planlægger at hun skal havde sådan en mellem høj seng, da vi pt bor på 54 kvm.

ja det er jo ikke planen vi skal blive boende... men nu har vi ledt efter noget større der opfylder vores få krav i 2 år, så jeg er ikke just optimistisk... vi har tre krav, der skal være have/stor altan, det skal ligge her i området, og den skal ikke være mega dyr... og det er jo så åbenbart tæt på umuligt... 

men ja indtil videre 54 kvm. 2 voksne 1 barn og 1 på vej... 

kan i anbefale en mellemhøj junior seng?

og hvornår ville i vælge at rykke hende i ny seng?

vi skal i princippet først bruge tremmesengen til lille søster til januar/februar hvis hun vokser lige så hurtigt som Elna... da vi har vugge indtil da... 

nogle gode råd? 

Min søn er 22 mdr og sover i junior seng , jeg ligge bare tyk madrasse på gulvet så han lære at ikke falde.... og det har lært  

Anmeld

29. april 2014

Kay

Stolt Mor skriver:

Min søn er 22 mdr og sover i junior seng , jeg ligge bare tyk madrasse på gulvet så han lære at ikke falde.... og det har lært  

Er den også høj? Tænker der er langt ned fra sådan en

Anmeld

29. april 2014

Sniks86

Min datter kom i junior seng da hun var halvandet, så det burde da ikke være noget problem i en alder af 2,4

Anmeld

29. april 2014

Kay

Sniks86 skriver:

Min datter kom i junior seng da hun var halvandet, så det burde da ikke være noget problem i en alder af 2,4

Og i har ikke haft problemer med at hun stod op efter hun blev puttet eller om natten? Eller faldt ud?

Anmeld

29. april 2014

LinLin

Adam fik en halvhøj seng da han var 2,8 år. Godt nok i voksenstørrelse... Der er jo kanter på
Han var så stolt og elsker den lille hule under sengen!

Anmeld

29. april 2014

NinaNymannMadsen

Begge mine fik juniorseng da de var 2 og det gik helt fint.sengehest forhindre dem i at trille ud.

Anmeld

29. april 2014

Maja_4000

Caroline fik juniorseng da hun var 2,5 år.. Hun er aldrig faldet ud af den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2014

Sniks86

Kay skriver:

Og i har ikke haft problemer med at hun stod op efter hun blev puttet eller om natten? Eller faldt ud?

Nej, aldrig  

Anmeld

29. april 2014

M &.I

Er den også høj? Tænker der er langt ned fra sådan en

Nej det er det ikke, synes det er for stor , det er sådan at han har tremmeseng som kan laves til alm seng... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.