Biler og sirener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2014

AnthonsMor

Sandratoft skriver:

Jeg føder her engang i juni, og har tænkt over et par ting omkring det sted vi bor. Vi bor lige ud til ringvejen i aarhus, det er en vej med mange biler og som rigtig ofte bliver benyttet af ambulancer osv. Vores terrasse vender den anden vej, men det kan selvfølglig stadig høres. Kan mit barn vænne sig til larmen på samme måde som mig og min kæreste har gjort det? I starten synes vi det var vildt irriterende, men nu hører vi det ikke rigtig mere. 

Ved godt at børn er forskellige, men vil lige høre om nogen har erfaring med at putte deres børn udenfor et sted hvor der egentlig er larm, eller risiko for pludselig larm. 

Mine naboer har meget støjende børn, og de første par aftener, hvor de bare larmede helt vildt sov min søn rigtig dårligt, men nu ænser han dem ikke, medmindre de direkte skriger lige udenfor når jeg er i gang med at putte ham

Han vågner ikke længere af det

Så de kan sagtens tilpasse sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

liten-mamma

Sandratoft skriver:

Jeg føder her engang i juni, og har tænkt over et par ting omkring det sted vi bor. Vi bor lige ud til ringvejen i aarhus, det er en vej med mange biler og som rigtig ofte bliver benyttet af ambulancer osv. Vores terrasse vender den anden vej, men det kan selvfølglig stadig høres. Kan mit barn vænne sig til larmen på samme måde som mig og min kæreste har gjort det? I starten synes vi det var vildt irriterende, men nu hører vi det ikke rigtig mere. 

Ved godt at børn er forskellige, men vil lige høre om nogen har erfaring med at putte deres børn udenfor et sted hvor der egentlig er larm, eller risiko for pludselig larm. 

Min datters far og jeg boede midt på Amagerbrogade, med vores altan ud mod Amagerbrogade. Vores datter lod sig ikke mærke af det, hun kunne sågar også sove mens vi gik og støvsugede. 

Tror det handler om hvad man vender dem til I starten listede vi rundt som små mus og vores datter vågnede så let! Så indså vi, at vi måtte ændre det og siden der, har hun sovet som en sten.

Anmeld

29. april 2014

Chili

Sandratoft skriver:

Godt nok en anden slags larm, men vi har hund og hun gør jo selvfølgelig nogle gange, og var total bange for min søn ville vågne!
Men fordi han har hørt det inde i maven, har han vænnet sig til det, og tager sig slet ikke af det!
Det vænner baby sig til

Anmeld

29. april 2014

Sandratoft

Tak for svar, det lettede at høre  

Anmeld

30. april 2014

M&J87

Havde samme tanke, bor på en stor vej med masser af trafik, og hospitalet er på samme vej! Bebsen sover igennem alt, altanen er ud til den store vej… 

Anmeld

30. april 2014

FrkZier

Sandratoft skriver:

vi har altan lige ud til en børnehave og de LARMER helt vanvittigt meget, men det har heldigvis aldrig været et problem i henhold til Isaaks søvn

Så ja, jeg vil bestemt mene de sagtens kan vænne sig til larmen

Anmeld

1. maj 2014

mrhl

Jeg bor lige ved siden af en stor , hvor børnene, i frikvartererne, larmer usandsynligt meget(!!), men min datter snorksover i barnevognen alligevel Har også fra hun var nyfødt støvsuget og brugt hårtøreren selvom hun sov... vi bor forholdsvist småt og der er enormt lyt så magtede ikke sådan en letsovende baby Jeg tror at det måske er personlighedsmæssigt bestemt om t er i stand til at sove fra alt eller let vågner.... Men tror også man kan påvirke dem i den rigtige retning ved ikke at være helt stille hver gang baby sover

Anmeld

1. maj 2014

mrhl

En stor folkeskole skulle der stå.

Anmeld

1. maj 2014

ano14316

Sandratoft skriver:

Ja da... Dit barn er allerede vandt til det.. dit barn høre lydene igennem maven...

Jeg kan ikke forestille mig at det bliver et problem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.